Στρίβει με περισσότερη αποφασιστικότητα από κάθε άλλη φορά το νέο Astra, αφού η ελάφρυνσή του έχει προσδώσει έναν πιο «αεράτο» οδηγικό χαρακτήρα.

Στρίβει με περισσότερη αποφασιστικότητα από κάθε άλλη φορά το νέο Astra, αφού η ελάφρυνσή του έχει προσδώσει έναν πιο «αεράτο» οδηγικό χαρακτήρα.

Στο δρόμο: Καλύτερο και πιο ενδιαφέρον οδηγικά, με πολύ καλή άνεση

64.337 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2016)

To Opel Astra 5ης γενιάς βασίζεται πάνω σε μια νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, που κάνει χρήση ελαφριών υλικών, ώστε να συμβάλει στη συνολική μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, με την ανάρτησή του να περιλαμβάνει Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με ημιάκαμπτο άξονα με σύνδεσμο Watt πίσω. Στην πράξη το νέο γερμανικό μικρομεσαίο είναι σαφώς πιο ευκολοδήγητο, «αεράτο» και συνολικά πιο άνετο σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ επιπλέον αυτού εκμεταλλεύεται και τον βελτιωμένο αεροδυναμικό του συντελεστή (cd: 0,285 από 0,32), για να ταξιδέψει χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και συνολικά πιο ήσυχα και άνετα από ποτέ. Σε μια πιο απαιτητική διαδρομή, η ελάφρυνση και το νέο πλαίσιο δίνουν σε αυτό το Astra μια πιο ρυθμίσιμη και πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Παράλληλα, το τιμόνι με την νέα ηλεκτρική υποβοήθηση παρέχει βελτιωμένη αίσθηση και πληροφόρηση, χωρίς βέβαια και πάλι να είναι από τα top σε αυτόν τον τομέα. Τα φρένα με τη σειρά τους, με δίσκους εμπρός-πίσω (οι μπροστινοί αεριζόμενοι), είναι και αυτά ένα από τα πλεονεκτήματα του νέου μοντέλου, αφού το σταματούν από τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 36,5 μέτρα, μια μικρή απόσταση για την κατηγορία. Μέσα στην πόλη από την άλλη, το Astra δείχνει να μη δυσανασχετεί περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά τις 17άρες ζάντες και την ανάρτηση που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μαλακή. Είναι επίσης εύκολο στους ελιγμούς και χωρίς πολλά κρυφά σημεία κατά το παρκάρισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto