Το A5 Sportback είναι ένας στυλάτος «χιλιομετροφάγος». Είναι εξαιρετικά άνετο και ήσυχο και μπορεί να διατηρεί με άνεση μεγάλες μέσες ταχύτητες κίνησης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το A5 Sportback είναι ένας στυλάτος «χιλιομετροφάγος». Είναι εξαιρετικά άνετο και ήσυχο και μπορεί να διατηρεί με άνεση μεγάλες μέσες ταχύτητες κίνησης.

Οδική συμπεριφορά: Με GT χαρακτήρα

37.223 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2017)

Το νέο A5 Sportback χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα MLB Evo του ομίλου VW, μια πλατφόρμα που σε όλες της τις εφαρμογές επιβεβαιώνει και στην πράξη την αυξημένη της ακαμψία και το μειωμένο βάρος της. Συγκεκριμένα, το νέο A5 Sportback είναι κατά 85 κιλά ελαφρύτερο από το απελθόν μοντέλο και αυτό είναι κάτι που φαίνεται και στο δρόμο. Το στιβαρό του πάτημα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του όμως καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο την άνεση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Αντίθετα με την κουπέ έκδοση του μοντέλου, το Sportback εστιάζει περισσότερο στον GT χαρακτήρα και καθίσταται έτσι ένα μεγάλων αποστάσεων 5θυρο κουπέ. Το σύστημα παραμετροποίησης της οδικής του συμπεριφοράς (Drive Select) ελέγχει το κιβώτιο S-Tronic, την απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ανάλογα με τη θέση που επιλέγει ο οδηγός (Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic και Individual).Η ανάρτησή του και ειδικά στην έκδοση S-Line της δοκιμής είναι σφιχτή αλλά έχει την ιδιαιτερότητα να αμβλύνει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες, ακόμα και τις πιο έντονες, διατηρώντας πάντα την άνεση και την ποιότητα κύλισης σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Από την άλλη όσο ικανό και ευχάριστο κρίνεται σε ανοιχτό δρόμο, άλλο τόσο ικανοποιεί και σε δρόμο με στροφές και δη σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης. Εκεί ξεδιπλώνονται οι αρετές του πλαισίου, της τετρακίνησης quattro και του ισχυρού κινητήρα με αποτέλεσμα το A5 να κρύβει εξαιρετικά το βάρος του, με τα όρια της πρόσφυσης να δείχνουν ανυπέρβλητα. Στο όριο, το A5 Sportback έχει την τάση να ανοίγει την τροχιά του εμπρός μέρους, αναγκάζοντάς σε είτε να μειώσεις ταχύτητα είτε να στρίψεις πιο έντονα μέσα στη στροφή. Αυτό γίνεται με προοδευτικό τρόπο και αφού τοποθετηθείς σωστά, αφήνεις την τετρακίνηση με την πιο «πισωκίνητη» ρύθμιση να σε βγάλει με αρκετά χιλιόμετρα ή και θεαματικά από αυτή. Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου ρύθμιση, δεν είναι όμως ιδιαίτερα ακριβές και επικοινωνιακό με τον οδηγό του, ενώ τα φρένα αποδεικνύονται ακούραστα και αποτελεσματικά σε κάθε περίπτωση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
quattro
Η τετρακίνηση που εφοδιάζει την έκδοση Quattro του A5 Sportsback διαθέτει ένα ελεγχόμενο κεντρικό μπλοκέ διαφορικό το οποίο κατανέμει αρχικά τη ροπή κατά 40% στον εμπρός και κατά 60% στον πίσω άξονα. Ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, αυτό το ποσοστό μεταβάλλεται με το 70% της ροπής να μπορεί να «περάσει» εμπρός και 85% στον πίσω άξονα. Στο πίσω μέρος συναντάμε και σύστημα επιλεκτικού ελέγχου της ροπής του κάθε τροχού χωριστά  (Torque Vectoring).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center