Το εσωτερικό του ανανεωμένου Qashqai έχει αναβαθμιστεί αρκετά διαμορφώνοντας ένα πιο ενδιαφέρον και ποιοτικό σύνολο.
Εσωτερικό-χώροι: Ευρύχωρο, ποιοτικό και μοντέρνο
35.939 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2018)
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Qashqai όπως είδαμε και στα προηγούμενα μοντέλα που δοκιμάσαμε έχει αναβαθμιστεί αρκετά διαμορφώνοντας ένα πιο ενδιαφέρον και ποιοτικό σύνολο. Ο διάκοσμος έχει φρεσκαριστεί και έχει μια πιο μοντέρνα εικόνα, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, να φαίνονται, αλλά και να είναι καλύτερα.
Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ αγγίζει τα 430 λτ.
Αναλυτικότερα στο ταμπλό έχει γίνει χρήση μαλακού αφρώδους υλικού, με τη κατασκευή συνολικά να χαρακτηρίζεται από την στιβαρή συναρμογή της και το πολύ καλό φινίρισμα, ενώ έχει γίνει προσθήκη μιας νέας οθόνης 5 ιντσών ανάμεσα στα δυο βασικά όργανα του πίνακα οργάνων.
Όσον αφορά στους χώρους το Qashqai θα φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις 5 ενήλικους επιβάτες, με το πλάτος των 1.395 χλστ. του πίσω καθίσματος να ευνοεί κάτι τέτοιο, όπως επίσης και ο χώρος για τα γόνατα. Τέλος η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ αγγίζει τα 430 λτ..
Έχεις το δικιο σου, αλλά νομιζω πως για τα επομενα 10 τουλαχιστον χρόνια δεν υπάρχει θέμα με τα καινουργια σιγουρα πιο καθαρα πετρελαια. Ολες οι απαγορευσεις σεχτιοζονται με τα παλαια euro4. Επιπλεον πιστευω πως δεν θα μπορουσε να ασκηθει οποιοδηποτε μετρο στα καινουργια οσο υπαρχουν στην πλειονοτητα τα παλαιας τεχνολογιας πετρελαια στα μεσα μεταφορας, φορτηγα , ταξι κλπ. Επιπλεόν υπάρχει και η νέα ταση να αγορασει ο κοσμος υβριδικη τεχνολογια που δυστυχως ακομα ειναι ακριβή ( κτηση, μπαταριες...).
Εδώ πρέπει αντικειμενικά να πούμε ότι το Autotriti εδώ και πολύ καιρό(ίσως από το 2016) έλεγε ότι σιγά σιγά θα καταργηθούν τα ντίζελ, και τώρα το βλέπουμε να συμβαίνει... Πιστεύω πάντως ότι σε μια δεκαετία πρώτα σε πωλήσεις θα είναι τα υβριδικά ...
Εκεί πάει το πράγμα. Η μια εταιρεία μετά την άλλη ανακοινώνει ότι θα σταματήσει το diesel, οι πόλεις θέτουν απαγορεύσεις στα diesel. Εμένα μου κάνει τρομερό ρίσκο να αγοράσεις τώρα diesel και αυτό φαίνεται και από τις προσφορές που κάνουν οι εταιρείες ειδικά σε diesel που πλέον το αγοράζεις σχεδόν σε ίδια τιμή με τη βενζίνη... Γιατί να το κάνουν άραγε; Εμένα μου κάνει ότι θέλουν απλά να ξεφορτωθούν το stock τους.
Τα diesel θα τα πάρουν στη μασχάλη ειδικά όσοι αγοράσουν τώρα!
Έχεις το δικιο σου, αλλά νομιζω πως για τα επομενα 10 τουλαχιστον χρόνια δεν υπάρχει θέμα με τα καινουργια σιγουρα πιο καθαρα πετρελαια. Ολες οι απαγορευσεις σεχτιοζονται με τα παλαια euro4. Επιπλεον πιστευω πως δεν θα μπορουσε να ασκηθει οποιοδηποτε μετρο στα καινουργια οσο υπαρχουν στην πλειονοτητα τα παλαιας τεχνολογιας πετρελαια στα μεσα μεταφορας, φορτηγα , ταξι κλπ. Επιπλεόν υπάρχει και η νέα ταση να αγορασει ο κοσμος υβριδικη τεχνολογια που δυστυχως ακομα ειναι ακριβή ( κτηση, μπαταριες...).
Εδώ πρέπει αντικειμενικά να πούμε ότι το Autotriti εδώ και πολύ καιρό(ίσως από το 2016) έλεγε ότι σιγά σιγά θα καταργηθούν τα ντίζελ, και τώρα το βλέπουμε να συμβαίνει... Πιστεύω πάντως ότι σε μια δεκαετία πρώτα σε πωλήσεις θα είναι τα υβριδικά ...
Εκεί πάει το πράγμα. Η μια εταιρεία μετά την άλλη ανακοινώνει ότι θα σταματήσει το diesel, οι πόλεις θέτουν απαγορεύσεις στα diesel. Εμένα μου κάνει τρομερό ρίσκο να αγοράσεις τώρα diesel και αυτό φαίνεται και από τις προσφορές που κάνουν οι εταιρείες ειδικά σε diesel που πλέον το αγοράζεις σχεδόν σε ίδια τιμή με τη βενζίνη... Γιατί να το κάνουν άραγε; Εμένα μου κάνει ότι θέλουν απλά να ξεφορτωθούν το stock τους.
Γιατι το λες αυτο? Τελευταιας γενιας diesel ειναι EURO6...