Ο de-tuned 1.600άρης diesel της BMW 114d, είναι αρκετός για να κινήσει σε καλούς ρυθμούς το αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια να προσφέρει στον οδηγό το κάτι παραπάνω σε απόδοση.

Ο de-tuned 1.600άρης diesel της BMW 114d, είναι αρκετός για να κινήσει σε καλούς ρυθμούς το αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια να προσφέρει στον οδηγό το κάτι παραπάνω σε απόδοση.

Κινητήρας-επιδόσεις

71.610 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2013)

Τo «114d» λοιπόν, στο πίσω μέρος της νέας πετρελαιοκίνητης έκδοσης της BMW Σειρά 1, δε λέει όλη την αλήθεια, αφού ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό της είναι ένας diesel 1.598 κ.εκ. Το μοτέρ αυτό αποδίδει μόνο 95 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ωστόσο η ροπή των 235 Nm (στις 1.500 σ.α.λ.) είναι αρκετή σε συνδυασμό και με το κοντό 6άρι μηχανικό κιβώτιο της έκδοσης, ώστε να προσδίδει καλές επιδόσεις στην 114d.

Από πλευράς λειτουργίας, η απόδοσή του κινητήρα αυτού ικανοποιεί μόνο σε ένα μικρό φάσμα περιστροφής του (μεταξύ 1.500-2.500 σ.α.λ.), παρουσιάζοντας μάλιστα και κάποια υστέρηση στο χαμηλό κομμάτι των στροφών, ωστόσο δεν μπορούμε παρά να του αποδώσουμε τα εύσημα για τη «μεταξένια» και ιδιαίτερα ποιοτική χροιά του.

Η κατανάλωση επίσης, συνολικά διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, το γεγονός όμως ότι η 114d δεν απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας λόγω των άνω των 100 γρ./χλμ. εκπομπών CO2 (109 γρ./χλμ.), στερεί κάτι από τον οικονομικό χαρακτήρα της έκδοσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center