Η 320i είναι πολύ άνετη και ευθύβολη στον ανοιχτό δρόμο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και καλά φρένα.

Η 320i είναι πολύ άνετη και ευθύβολη στον ανοιχτό δρόμο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και καλά φρένα.

Τιμές-εξοπλισμός-συμπέρασμα

58.504 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2013)

Δεδομένης της ανύπαρκτης διαφοράς σε επίπεδο φορολογικό μεταξύ της 316i και της 320i ED και δεδομένου ότι, εξοπλίζονται και οι δύο με τον ίδιο 1.600άρη κινητήρα, ουσιαστικά η τελευταία βγαίνει κερδισμένη σε επίπεδο κόστους χρήσης, αφού καταναλώνει λιγότερο και πληρώνει ελαφρώς λιγότερα τέλη. Από την άλλη, η διαφορά στο κόστος αγγίζει τις 4.000 ευρώ που, εξοπλιστικά, «φαίνονται» μόνο στις ζάντες αλουμινίου που έχει στάνταρ η 320i. 


Η 320i είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από κάθε άποψη. Έχει κομψή σχεδίαση μέσα και έξω, ενώ ποιοτικά οριοθετεί την κορυφή της κατηγορίας. Είναι απόλυτη στο δρόμο, αφού προσφέρει οδηγική ακρίβεια και συγκρότηση σε όλες τις οδηγικές περιστάσεις. Επίσης, ο κινητήρας της έχει δύναμη και μπορεί να της εξασφαλίσει χαμηλά πάγια έξοδα. Το καίριο ερώτημα, ωστόσο, είναι αν αξίζει τα επιπλέον χρήματα σε σχέση με την 316i, καθώς οι διαφορές σε επιδόσεις και κατανάλωση δεν είναι καθοριστικές. Η απάντηση κρίνεται στην ούγια. Αν φυσικά μπορείτε να ζήσετε με τα τάσια της 316i. Γιατί αλλιώτικα, η διαφορά κόστους συρρικνώνεται. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda