• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόλυτα διαχωρισμένες οι εμπρός θέσεις σε ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό. Μας ενοχλεί που έφυγε ο διακόπτης για τα φώτα και έγινε μπουτόν, ωστόσο μας αρέσει πολύ η χρήση του infotainment με χειρονομίες στον αέρα. Κι ας μας κοιτάνε έκπληκτοι οι υπόλοιποι οδηγοί στα φανάρια.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και μπορεί να αλλάξει λίγο το ύφος του.

Ο λαμπερός επιλογέας είναι μια επιλογή που θέλει αρκετή συζήτηση.

To πορτ-μπαγκάζ είναι άνετο για τα πράγματα δύο ατόμων.

Δύσκολα πάντως μπαίνει - χωράει επιβάτης στο πίσω κάθισμα.

Εσωτερικό: Κάτι να γυαλίζει

Διαβάστηκε από 9760 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2019
 

Και στο εσωτερικό όμως υπάρχουν περίεργα –για BMW- στοιχεία. Πρώτο απΆόλα το γυάλινο (!) φινίρισμα στον επιλογέα του κιβωτίου και σε κάποια περιφερειακά μπουτόν. Μια τουλάχιστον αμφιλεγόμενη λεπτομέρεια, η οποία ευτυχώς είναι προαιρετική. Κατά τα λοιπά, έχουμε εμπρός μας το νέο ταμπλό για όλα τα επόμενα μοντέλα της BMW. Το ίδιο περίπου έχει η Σειρά 3 και με μικρές προσαρμογές και η νέα Ζ4. Η ποιότητα κατασκευής είναι τοπ επιπέδου. Δεν ακούγεται το παραμικρό που θα υποδείκνυε ότι κάτι δεν έχει μονταριστεί σωστά ενώ, και το ντυμένο με δέρμα ταμπλό με ορατές ραφές έρχεται να δώσει μια ιδιαίτερη αίσθηση. Θα θέλαμε όμως λίγο πιο αφρώδη τα υλικά. Εν τέλει για ένα μεγάλο GT πρόκειται, θα θέλαμε τα υλικά να το δείχνουν πιο καθαρά. Τέτοιο ρόλο αναλαμβάνει όμως η τεχνολογία – αυτή ίσως είναι η νέα πολυτέλεια. Στο εσωτερικό της 8άρας λοιπόν έχεις τα πάντα, από πρόσβαση στο ίντερνετ, βοηθήματα για οτιδήποτε θες να κάνεις ή όσα δε θες να κάνεις, π.χ. όταν δε θες να πολυοδηγείς σε ένα μποτιλιάρισμα ή σε μια βαρετή εθνική οδό. Φυσικά τον ήχο στο Infotainment, την αναζήτηση του επόμενου σταθμού και κάποιες άλλες λειτουργίες τις ελέγχεις με χειρονομίες στον αέρα, σα μια ιδιαίτερη «νοηματική» που καταλαβαίνει μόνο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και κάποιοι συγγενείς του.

Και με τους χώρους; To πορτ-μπαγκάζ είναι άνετο για τα πράγματα δύο ατόμων. Το άνοιγμα είναι μικρό, ωστόσο η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη και πέφτει. Για να μπει πίσω επιβάτης πάντως ούτε λόγος. Ούτε χωράει κανείς, ούτε μπορεί να σκύψει τόσο όσο επιβάλλει η οροφή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ