• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόλυτα διαχωρισμένες οι εμπρός θέσεις σε ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό. Μας ενοχλεί που έφυγε ο διακόπτης για τα φώτα και έγινε μπουτόν, ωστόσο μας αρέσει πολύ η χρήση του infotainment με χειρονομίες στον αέρα. Κι ας μας κοιτάνε έκπληκτοι οι υπόλοιποι οδηγοί στα φανάρια.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και μπορεί να αλλάξει λίγο το ύφος του.

Ο λαμπερός επιλογέας είναι μια επιλογή που θέλει αρκετή συζήτηση.

To πορτ-μπαγκάζ είναι άνετο για τα πράγματα δύο ατόμων.

Δύσκολα πάντως μπαίνει - χωράει επιβάτης στο πίσω κάθισμα.

Εσωτερικό: Κάτι να γυαλίζει

Διαβάστηκε από 9417 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2019
 

Και στο εσωτερικό όμως υπάρχουν περίεργα –για BMW- στοιχεία. Πρώτο απΆόλα το γυάλινο (!) φινίρισμα στον επιλογέα του κιβωτίου και σε κάποια περιφερειακά μπουτόν. Μια τουλάχιστον αμφιλεγόμενη λεπτομέρεια, η οποία ευτυχώς είναι προαιρετική. Κατά τα λοιπά, έχουμε εμπρός μας το νέο ταμπλό για όλα τα επόμενα μοντέλα της BMW. Το ίδιο περίπου έχει η Σειρά 3 και με μικρές προσαρμογές και η νέα Ζ4. Η ποιότητα κατασκευής είναι τοπ επιπέδου. Δεν ακούγεται το παραμικρό που θα υποδείκνυε ότι κάτι δεν έχει μονταριστεί σωστά ενώ, και το ντυμένο με δέρμα ταμπλό με ορατές ραφές έρχεται να δώσει μια ιδιαίτερη αίσθηση. Θα θέλαμε όμως λίγο πιο αφρώδη τα υλικά. Εν τέλει για ένα μεγάλο GT πρόκειται, θα θέλαμε τα υλικά να το δείχνουν πιο καθαρά. Τέτοιο ρόλο αναλαμβάνει όμως η τεχνολογία – αυτή ίσως είναι η νέα πολυτέλεια. Στο εσωτερικό της 8άρας λοιπόν έχεις τα πάντα, από πρόσβαση στο ίντερνετ, βοηθήματα για οτιδήποτε θες να κάνεις ή όσα δε θες να κάνεις, π.χ. όταν δε θες να πολυοδηγείς σε ένα μποτιλιάρισμα ή σε μια βαρετή εθνική οδό. Φυσικά τον ήχο στο Infotainment, την αναζήτηση του επόμενου σταθμού και κάποιες άλλες λειτουργίες τις ελέγχεις με χειρονομίες στον αέρα, σα μια ιδιαίτερη «νοηματική» που καταλαβαίνει μόνο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και κάποιοι συγγενείς του.

Και με τους χώρους; To πορτ-μπαγκάζ είναι άνετο για τα πράγματα δύο ατόμων. Το άνοιγμα είναι μικρό, ωστόσο η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη και πέφτει. Για να μπει πίσω επιβάτης πάντως ούτε λόγος. Ούτε χωράει κανείς, ούτε μπορεί να σκύψει τόσο όσο επιβάλλει η οροφή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

All about ηλιο-προστασία!

15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κινούνται με CNG

Πως δεν θα τρίζουν πόρτες και καπό

Ξέρεις πως μπαίνουν οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

Aναλυτικά το Mazda CX-30

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Πρώτη επαφή: Νέο Kia X Ceed

Yaris πενταετίας ή καινούργιο Aygo;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Ανανεωμένο Nissan Skyline

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »