• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόλυτη ισορροπία επιτυγχάνει η νέα Σειρά 8: δείχνει πολύ ελαφριά, δε γέρνει και χάρη στο σύστημα παραμετροποίησης, αποκτά καλύτερη απόκριση αλλά και πιο ωραίο ήχο! Οι ζάντες των 20 ιντσών είναι προαιρετικές και ενώ στην πόλη το αυτοκίνητο είναι άνετο, κάποια στιγμή αρχίζεις να τις προστατεύεις πολύ από τις λακούβες.

Η τετρακίνηση έρχεται να δώσει ισορροπία και να μοιράσει καλά τη δύναμη και λιγότερο να παίξει λεπτομερώς με την πρόσφυση. Μέχρι να πάρει δύναμη ο εμπρός άξονας όμως και αν ο δρόμος επιτρέψει (και στην Ελλάδα μόνιμα επιτρέπει) η εικόνα μπορεί να είναι και κάπως έτσι.

Μοναδικές αναλογίες: η οροφή είναι σχεδόν επίπεδη, το καπό μεγάλο και η οροφή πάει ενιαία σχεδόν μέχρι το άκρο του πορτ-μπαγκάζ.

Στο δρόμο: Για την Ελβετία, ρε γαμώτο!

Διαβάστηκε από 9766 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2019
 

Η θέση είναι πολύ χαμηλή και με τις στάνταρ ηλεκτρικές ρυθμίσεις και το σπορ ανάγλυφο της πλάτης, πραγματικά προσεγγίζει το τέλειο. Η δε μαύρη οροφή και το απίθανα χαμηλό παρμπρίζ εμπρός σου (είναι πολλές οι φορές που θα χτυπήσει το χέρι σας πάνω του δείχνοντας κάτι έξω) σε βάζουν σε φοβερό κλίμα. Δεν είναι ένα χαλαρό ταξιδιάρικο mood αυτό. Είναι πιο σπορ. Και αυτό είναι το σπαγγάτο που κάνει η 8άρα. Ενώ μπορεί να είναι σούπερ άνετη στην πόλη τηρουμένων κάποιων αναλογιών, σε δρόμο με στροφές μπορεί να βγάλει μια πιο δραστήρια οδηγική προσωπικά. Το τιμόνι είναι εξαιρετικό σε αμεσότητα, πεντακάθαρο σε αίσθηση και χωρίς να βαραίνει αχρείαστα. Το δε αμάξωμα δε νιώθεις να σε πνίγει με τον όγκο και τα κιλά του - 1.905 κιλά στο σύνολο. Φανταστείτε να μην είχε γίνει και σκληρή δίαιτα με διατροφή… πλούσια σε μαγνήσιο, αλουμίνιο και ανθρακονήματα όπου είναι εφικτό. Ούτε ο όγκος σε προβληματίζει, κυρίως χάρη στην ομοιογένεια που έχει το πλαίσιο και την ευελιξία που εμφανίζει. Ούτε το εμπρός μέρος ελαφρώνει ιδιαίτερα στα κλειστά κομμάτια, με την τετρακίνηση να έρχεται περισσότερο να ισορροπήσει ήπια τις αντιδράσεις και όχι να βγάλει χαρακτήρα τετρακίνητου σπορ όπλου. Πιο πολύ υπάρχει δηλαδή για να κάνει το ταξίδι στην κεντρική Ευρώπη πιο άνετο και να σε ανεβάσει με σιγουριά στα χιονοδρομικά γύρω από το Γκστάαντ και λιγότερο για να οδηγήσεις την 8άρα με ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις. Πάντως σε νοτισμένο οδόστρωμα  ο πίσω άξονας έχει τον πρώτο λόγο και η 8άρα γυρίζει θυμίζοντας… 6άρα. Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για την τετραδιεύθυνση. Οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα ή παράλληλα από τους εμπρός για αυξημένη ευελιξία ή σταθερότητα, αντίστοιχα. Απίθανα και τα φρένα, πραγματικά υψηλών επιδόσεων τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ