Δεν είναι η «μικρή» BMW Μ3/Μ4, αλλά αν ξέρεις και το λέει η καρδιά σου αφήνεις φαρδιές-πλατιές υπογραφές από τα 245/40 R18 πίσω ελαστικά και γίνεσαι ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης…

Δεν είναι η «μικρή» BMW Μ3/Μ4, αλλά αν ξέρεις και το λέει η καρδιά σου αφήνεις φαρδιές-πλατιές υπογραφές από τα 245/40 R18 πίσω ελαστικά και γίνεσαι ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης…

Στο δρόμο: Καταιγιστική…

27.127 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2014)

Mε το καλημέρα νιώθεις να «φοράς» το πλαίσιο και με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια σου, η M135i σε καλεί να χορέψεις μαζί της με υπόκρουση το πνιχτό ουρλιαχτό των 6κυλίνδρων. Το ακριβές τιμόνι με την παχιά στεφάνη, το οποίο θα θέλαμε λίγο πιο βαρύ, βοηθά στον έλεγχο της ουράς, που πλαγιολισθαίνει μεγαλοπρεπώς σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό ADB-
Sport
. Αν θες το κεφάλι σου ήσυχο, αφήνεις ενεργοποιημένο το DSC και «ακουμπάς» στο στιβαρό και ζυγισμένο πλαίσιο. Σε συνεργασία με τις καλοκουρδισμένες, αλλά όχι σκληροπυρηνικές αναρτήσεις, η M135i προσφέρει υψηλού επιπέδου ποιότητας κύλισης και αρκετή άνεση. 


Δεν είναι η μικρή Μ3/Μ4, αλλά αν ξέρεις και το λέει η καρδιά σου πατάς το κουμπί Sport+ του Driving Experience Control (που ρυθμίζει τις βασικές λειτουργίες με επιλογές ακόμα για Sport, Comfort και Eco Pro) αφήνεις φαρδιές-πλατιές υπογραφές από τα 245/40 R18 πίσω ελαστικά και εύκολα γίνεσαι ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης. Το καλό είναι πως, αν την οδηγήσεις με γραμμές, η «μπέμπα» θα σε ανταμείψει με γερό κράτημα. Ωστόσο, η ποιότητα της ελληνικής ασφάλτου θα σε κάνει να ψάξεις την τετρακίνηση. Σε κάθε περίπτωση τα πανίσχυρα και υψηλών προσδιαγραφών φρένα ακινητοποιούν την M135i με συγκλονιστικό τρόπο. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto