Πολύ καλύτερες επιδόσεις και μικρή αύξηση της κατανάλωσης για τον 1,2 DIG-T με τον παράλληλο εγκέφαλο της Nissan Sport Team.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλύτερες επιδόσεις και μικρή αύξηση της κατανάλωσης για τον 1,2 DIG-T με τον παράλληλο εγκέφαλο της Nissan Sport Team.

Κινητήρας: Αρκετά πιο γρήγορο, μικρή αύξηση της κατανάλωσης

39.559 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2017)

Μία μετατροπή κρίνεται για το αν είναι καλή ή όχι, από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο από τις επιδόσεις. Σημαντική είναι η ομοιογένεια, το αν ταιριάζει στο σύνολο και φυσικά το value for money. Στην προκειμένη περίπτωση, για να απαντήσουμε, βάλαμε κάτω τόσο τις επιδόσεις, όσο την κατανάλωση και τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και κρίνουμε πως είναι επιτυχημένη. Πιο αναλυτικά, τόσο τα 20 άλογα, όσο και τα 15 σχεδόν Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά, όμως η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη και γραμμική. Υπάρχει μετά τις 2.000 σ.α.λ. ένα πιο έντονο τράβηγμα και το χαρακτηριστικό «τσιουφ» στο άφημα του γκαζιού και το ξεφούσκωμα της τουρμπίνας, όμως αυτό είναι μάλλον ευπρόσδεκτο.

Οι ρεπρίζ με 6η σχέση έχουν βελτιωθεί κατά 3 περίπου δευτερόλεπτα.

Οι ρεπρίζ με 6η σχέση έχουν βελτιωθεί κατά 3 περίπου δευτερόλεπτα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Περνώντας, τώρα, στις επιδόσεις και συγκρίνοντας με τον «εργοστασιακό» 1,2 DiG-T των 115 ίππων, τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά. Στα πρώτα 100 χλμ./ώρα το μοντέλο έχει κερδίσει 0,4 δλ., και οι ρεπρίζ είναι σημαντικά βελτιωμένες. Ενδεικτικά, το 80-120 χλμ./ώρα με 6η έρχεται 2,9 δευτερόλεπτα γρηγορότερα, ενώ με 5η σχέση το κέρδος είναι στα 2,7 δλ. Βέβαια, να σημειώσουμε πως το μοντέλο της δοκιμής είχε λάστιχα με πιο μικρό «βήμα» και από εκεί κέρδισε 0,5-0,9 δλ., με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση. Και μια που αναφερθήκαμε σε αυτή, σημειώστε πως η αύξησή της είναι πολύ λογική (0,4 λτ. /100 χλμ.), άρα εν κατακλείδι, το όλο κιτ μπορεί να θεωρηθεί value for money…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto