6 φωτογραφίες »

Ποιοτικό, λιτό, με σπορτίφ φινίρισμα και πλήρως ψηφιοποιημένο εσωτερικό του Cupra Formentor, με την κεντρική οθόνη να έχει διαγώνιο 12 ιντσών.

Εσωτερικό-Χώροι-Κινητήρας

63.533 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2021)

Εσωτερικό: Συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο

Πολύ όμορφο το λογότυπο στο τιμόνι. Πίσω από το τελευταίο θα συναντήσουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών.

Πολύ όμορφο το λογότυπο στο τιμόνι. Πίσω από το τελευταίο θα συναντήσουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σαν ακολουθία της εξωτερικής εικόνας έρχεται η σχεδίαση της καμπίνας, με τον παλμό να δίνουν τα μπάκετ καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο και το flat-bottom τριάκτινο τιμόνι με το σήμα στο κέντρο. Η απτή ποιότητα σε κερδίζει άμεσα, καθώς έχουν επιλεχθεί υλικά άνω του μέσου όρου της κατηγορίας, με μαλακή υφή και στιβαρή μεταξύ τους συναρμογή, καθώς επίσης και σπορτίφ λεπτομέρειες στο φινίρισμα όπως οι ραφές στο ταμπλό. Βέβαια εδώ δεν ράβουν την δερμάτινη ένθεση που είχαμε δει στο «VZ», αλλά είναι πάνω στο ταμπλό, μειώνοντας και το τελικό κόστος έτσι.

Κέντρο ελέγχου της καμπίνας είναι η 12άρα οθόνη του infotainment, μέσα από την οποία ελέγχονται σχεδόν τα πάντα, ωστόσο θέλει αρκετές ώρες ψαξίματος μέχρι να εξοικειωθείς μαζί της (σ.σ. δεν τρελαθήκαμε..). Το υψηλό τεχνολογικό του προφίλ συμπληρώνουν ο στάνταρ ψηφιακός διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων  10,25”, η κορυφαία συνδεσιμότητα και στοιχεία όπως η επαγωγική φόρτιση κινητού.

Καλός ο χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι, όμως το πλάτος του καθίσματος θα δυσκολέψει ένα τρίτο επιβάτη.

Καλός ο χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι, όμως το πλάτος του καθίσματος θα δυσκολέψει ένα τρίτο επιβάτη.


Στον τομέα των χώρων το Formentor προσφέρει μπόλικο «αέρα» για τα γόνατα και ικανοποιητικό για τα κεφάλια των επιβατών, όχι όμως και τόσο φαρδύ κάθισμα ώστε να χωρέσουν άνετα 3 ανήλικοι. Το ίδιο ισχύει και για τις αποσκευές όπου τα 450 λτ. ναι μεν είναι επαρκή, αλλά όχι από τα καλά της κλάσης.

Τα 450 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ ναι μεν είναι επαρκή, αλλά όχι από τα καλά της κλάσης.

Τα 450 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ ναι μεν είναι επαρκή, αλλά όχι από τα καλά της κλάσης.


Κινητήρας: Δίνει ικανοποιητικό ρυθμό, αλλά ήθελες κάτι παραπάνω
Η βασική έκδοση του Formentor εφοδιάζεται με τον γνωστό 1,5 TSI Evo κινητήρα του ομίλου με απόδοση 150 ίππων και 250 Nm ροπής και δυνατότητα λειτουργίας με 2 μόνο κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Με το καλημέρα διαπιστώνεις την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο χαμηλά τον περιμένεις πιο «γεμάτο» από ότι είναι με την καλή του απόδοση να εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ..

Ο συνδυασμός με το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει έναν καθόλα θετικό επιλογέα, προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 9,1 δλ και τα 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 10,6 δλ. αντίστοιχα. Καλές και αρκετά ανταγωνιστικές είναι οι επιδόσεις ωστόσο από ένα CUPRA έχει συνηθίσει άλλα νούμερα. Βέβαια αντίστοιχα θα δεις και πολύ πιο χαμηλή κατανάλωση από αυτό που περιμένεις από ένα CUPRA αντίστοιχα, με τη μέση τιμή της να διαμορφώνεται στα 8,3 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
skoda