Η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τη ροπή του κινητήρα επιτρέπει στο Trax να κινηθεί παντού άνετα και απροβλημάτιστα.

Η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τη ροπή του κινητήρα επιτρέπει στο Trax να κινηθεί παντού άνετα και απροβλημάτιστα.

Κινητήρας-επιδόσεις

41.518 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2013)

Καλώς ή κακώς, τον τελευταίο καιρό είναι της μόδας οι μικροί σε κυβισμό κινητήρες. Και ειδικά αν καταφέρνουν μέσα από τα λίγα κυβικά τους να έχουν αξιοπρεπή απόδοση, τότε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Αυτές τις αρχές υπακούει και το κινητήριο σύνολο που βρίσκεται κάτω από το νευρώδες καπό του Trax. Με μόλις 1.364 κ.εκ., αποδίδει 140 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής, χάρη στη τουρμπίνα που διαθέτει.

Παρά το αυξημένο βάρος των 1.410 κιλών, το Trax τα πάει πολύ καλά στο θέμα των επιδόσεων, αφού απαιτεί 10 δλ για να καλύψει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα. Στο ίδιο ικανοποιητικό τέμπο κινείται το Trax και στις ρεπρίζ, μιας και η υπερτροφοδότηση και τα 200 Nm ροπής κάνουν την δουλειά τους. Η απόδοση της δύναμης γίνεται με γραμμικό τρόπο, ενισχύοντας την άποψη ότι το συγκεκριμένο μοτέρ ταιριάζει στο νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου, προσφέροντας σπιρτάδα.

Η κατανάλωση ανέρχεται στα 6,4 λτ./100χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι 149 γρ./χλμ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων και διαθέτει σωστή κλιμάκωση, αλλά στις γρήγορες αλλαγές θα το θέλαμε περισσότερο ακριβές. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto