Oι Γάλλοι πήραν την απόφαση να μετατρέψουν τον αγαπημένο τους «κάκτο» σε οικογενειακό πεντάθυρο χάτσμπακ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Oι Γάλλοι πήραν την απόφαση να μετατρέψουν τον αγαπημένο τους «κάκτο» σε οικογενειακό πεντάθυρο χάτσμπακ.

Δοκιμή: Citroen C4 Cactus 1,2T Auto

42.318 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2018)

Αν για κάτι έχει να υπερηφανεύεται το νέο Cactus είναι η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες στο δρόμο. Πλέον με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου ΕΑΤ6, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση και στο χειρισμό του.

Το νέο C4 Cactus διανύει τις πρώτες εβδομάδες της εμπορικής του ζωής στην Ελλάδα, συνεπώς και εμείς σιγά-σιγά έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε περισσότερες εκδόσεις του δημοφιλούς μοντέλου της γαλλικής φίρμας, το οποίο πλέον έρχεται για να αντικαταστήσει το μικρομεσαίο C4.

Το νέο μοντέλο μεγάλωσε σε διαστάσεις, παίζοντας στο κάτω άκρο των μικρομεσαίων και απέκτησε πιο λεπτά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο κομψό.

Το νέο μοντέλο μεγάλωσε σε διαστάσεις, παίζοντας στο κάτω άκρο των μικρομεσαίων και απέκτησε πιο λεπτά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο κομψό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έτσι λοιπόν, μετά τις πιο ενδιαφέρουσες εμπορικά εκδόσεις πετρελαίου 1,6 λτ. 100 ίππων και βενζίνης 1,2 λτ. 110 ίππων, σε αυτές τις γραμμές θα διαβάσετε τη δοκιμή της δεύτερης έκδοσης που αναφέραμε παραπάνω, σε συνδυασμό όμως, με το αυτόματο κιβώτιο EAT6, αντί του χειροκίνητου 5 σχέσεων.

Έγινε μικρομεσαίο
Με την προσθήκη του C3 Aircross στη γκάμα της, που παίζει το ρόλο του μικρού crossover και τo ήδη υπάρχον Cactus, η Citroen διέθετε δύο μοντέλα στη συγκεκριμένη κλάση, παρόλο που είχαν μεγάλες και ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους. Έτσι λοιπόν οι Γάλλοι πήραν την απόφαση να μετατρέψουν τον αγαπημένο τους «κάκτο» σε οικογενειακό πεντάθυρο χάτσμπακ. 

Το εγχείρημα πέτυχε λοιπόν και μάλιστα χωρίς να αλλοιωθεί στο ελάχιστο ο χαρακτήρας του Cactus. Το νέο μοντέλο μεγάλωσε σε διαστάσεις, παίζοντας στο κάτω άκρο των μικρομεσαίων και απέκτησε πιο λεπτά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο κομψό. Κράτησε ωστόσο το σημείο κατατεθέν του τα Airbumps, τα οποία πλέον έχουν διακοσμητικό ρόλο και είναι και πιο διακριτικά, όντας τοποθετημένα χαμηλά στα πλαϊνά του αμαξώματος. 

Από 19.490 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό  
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου είναι διαθέσιμος από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Feel απαιτεί 19.490 ευρώ, όντας 2.300 ακριβότερος σε σχέση με αυτόν, με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Βεβαίως στη συγκεκριμένη έκδοση δεν υπάρχει καμία έλλειψη στα ηλεκτρονικά συστήματα, τουναντίον θα συναντήσουμε και κάποια έξτρα, όπως φώτα LED, προβολείς ομίχλης με λειτουργία Cornering Light, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center