Δοκιμή: DS 7 Crossback E-Tense με 225 άλογα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: DS 7 Crossback E-Tense με 225 άλογα

15.522 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2021)

Η νέα δικίνητη έκδοση των 225 ίππων είναι εξίσου πολυτελής και avant garde με την top τετρακίνηση έκδοση των 300 ίππων. Επιπλέον είναι πιο οικονομική και φθηνότερη. Μήπως τελικά είναι καλύτερη αγορά;

Μπορεί να πέρασε σχεδόν 1,5 χρόνος από τη δοκιμή του τετρακίνητου DS 7 Crossback E-TENSE με τα 300 άλογα, ωστόσο οδηγώντας την πιο «ήπια» έκδοση του plug-in υβριδικού μοντέλου διαπιστώνεις γρήγορα, πως ο κόσμος στο δρόμο συνεχίζει και κοιτάζει αυτό το αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι προφανής: Το πολυτελές SUV συνδυάζει μαεστρικά την κομψότητα με τον avant garde σχεδιασμό αποτελώντας μια πρόταση, που όχι μόνο ξεφεύγει από το βαρετό μοτίβο των οικογενειακών SUV, αλλά και που αφήνει σαφείς υπόνοιες για το high-tech τεχνολογικό υπόβαθρο. Το τελευταίο, διαθέτει υβριδικό σύστημα με πρίζα (plug-in hybrid), αλλά και δεκάδες συστήματα ασφαλείας και άνεσης. Εξωτερικά, το μήνυμα για την… ηπιότητα της έκδοσης περνάει μόνο από την απουσία του 4X4 δίπλα από την ένδειξη «E-TENSE» στο πίσω αριστερό μέρος. Φυσικά, οι δύο πίσω πλαϊνές μεριές έχουν από μία «τάπα καυσίμου»: Η δεξιά είναι για την βενζίνη, ενώ η αριστερή κρύβει την πρίζα φόρτισης.

Περί τιμής

Στο οικονομοτεχνικό σκέλος τώρα. Η τιμή για την ήπια υβριδική έκδοση του DS 7 Crossback Ε-ΤΕΝSE στο επίπεδο So Chic ξεκινά από 47.300 ευρώ. Σε σχέση με την αντίστοιχη εξοπλιστικά έκδοση των 300 ίππων η διαφορά είναι 4.540 ευρώ υπέρ της έκδοση με τα 225 άλογα και την κίνηση μόνο στους μπροστά τροχούς. Για την έκδοση Performance Line υπολογίστε +650 ευρώ. (52.580 η αντίστοιχη έκδοση του μοντέλου με τα 300 άλογα και την τετρακίνηση). Το DS 7 Crossback Ε-ΤENSE δεν είναι φθηνό. Η τιμή του όμως έχει αντίκτυπο τόσο στο ηλεκτρομηχανολογικό του υπόβαθρο, όσο και στο πλήθος άλλων εφαρμογών που υπάρχουν στη διάθεση οδηγού και επιβατών, όπως οι δωρεάν (εφ'όρου ζωής) υπηρεσίες τηλεματικής E-Tense Remote Control. Επιπλέον, για την ελληνική πραγματικότητα, η κάτω από τις 40.000 ευρώ τιμή προ φόρων θα βολέψει πελάτες που το θέλουν ως εταιρικό.
 

Κινητήρες-Επιδόσεις: Σβέλτο με μόλις 5,5 λτ./100 χλμ.

Εσωτερικό-χώροι: Αυθεντική πολυτέλεια & αρχοντική ευρυχωρία

Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
OPEL