Ο 1.600άρης turbo κινητήρας εξασφαλίζει εκρηκτικές επιδόσεις για το «καυτό» premium GTi μοντέλο, χαρίζοντας εθιστικό ήχο σε κάθε βύθισμα του γκαζιού.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.600άρης turbo κινητήρας εξασφαλίζει εκρηκτικές επιδόσεις για το «καυτό» premium GTi μοντέλο, χαρίζοντας εθιστικό ήχο σε κάθε βύθισμα του γκαζιού.

Κινητήρας-Κιβώτιο: «Πολεμικό» σύνολο

77.824 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2018)

Η κορυφαία έκδοση του DS3 κρύβει κάτω από το καπό της τον γνωστό THP υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων του γαλλικού group, που έχουμε συναντήσει και στο «αδελφό» Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport. Και σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 208 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή των 300 Nm να έρχεται στις 3.000 σ.α.λ. Στην πράξη, το turbo μοτέρ της γαλλικής φίρμας έχει θετικό τράβηγμα από χαμηλά, κάνοντας την έκπληξη-έκρηξη στις μεσαίες στροφές λειτουργίας. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο έχει θετικό κούμπωμα και πολύ καλή κλιμάκωση, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το αμάξωμα βάρους 1.250 κιλών να βλέπει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 6,7 δλ. Όσον αφορά τέλος, στη μέση κατανάλωση οι μετρήσεις μας στο δρόμο έδειξαν 9,4 λτ./100 χλμ., εν τούτοις με μεγάλη εγκράτεια στο γκάζι θα δείτε και τιμές κοντά στα 8,7 λτ./100 χλμ. εντός πόλης.

Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων έχει θετικό κούμπωμα και πολύ καλή κλιμάκωση.

Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων έχει θετικό κούμπωμα και πολύ καλή κλιμάκωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center