Έχοντας στη φαρέτρα του τη Sport++ ανάρτηση και το Torsen διαφορικό, το DS3 Performance διαθέτει γνήσια γαλλική GTi... ανατροφή.
Στο δρόμο: DαιμονιSμένο πυραυλάκι
77.817 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2018)
Η σπορ εικόνα του DS3 Performance συνάδει άμεσα με την οδική του συμπεριφορά, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί ενδιαφέρουσα είτε μιλάμε για κυνήγι χρόνου, είτε για παιχνίδια με την ουρά. Η σφιχτή Sport++ ανάρτηση έχει χαμηλώσει το αμάξωμα κατά 15 χλστ. και αν και «διαβάζει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δεν κουράζει σε καθημερινή χρήση. Kαθοριστικό ρόλο για την οδική του συμπεριφορά, παίζουν από τη μία το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen και από την άλλη τα μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 26 και 14 χλστ. αντίστοιχα.
Είτε κυνηγάς χρόνο, είτε θέλεις παιχνίδια με την ουρά το DS3 Performance θα ανταποκριθεί κατάλληλα χωρίς καμία αίσθηση ανασφάλειας.
Αποτέλεσμα αυτής της… Performance χημείας είναι η κορυφαία έκδοση του DS3 να ανταποκρίνεται θετικά σε στενά στριφτερά κομμάτια με καλή πρόσφυση, έχοντας στο DNA της χαρακτηριστικά γνωρίσματα γαλλικού GTi, παρόλο που το τιμόνι δεν παρέχει την κατάλληλη αίσθηση που θα τονώσει τον ενθουσιασμό. Με άλλα λόγια, αν το παρακάνεις το Torsen θα μαζέψει την υποστροφή, ενώ τραβώντας το πόδι από το γκάζι ή πατώντας ελαφρά το φρένο, η ουρά θα γυρίσει όσο χρειάζεται για να συμμετέχει στο παιχνίδι, εκτός αν παρέμβει το ESP για να... διορθώσει την κατάσταση. Οι 4πίστονες δαγκάνες της Brembo με δίσκους 323 χλστ., στέκονται στο ύψος των περιστάσεων ακόμα και μετά από συχνή και έντονη χρήση.