Οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές σε σχέση με το απλό 0,9 TwinAir, λόγω του ύψους και των μεγαλύτερων διαδρομών στις αναρτήσεις.

Οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές σε σχέση με το απλό 0,9 TwinAir, λόγω του ύψους και των μεγαλύτερων διαδρομών στις αναρτήσεις.

Στο δρόμο

35.390 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2013)

Οδηγώντας το Fiat Panda Natural Power δεν διαπιστώνεις καμία ουσιαστική διαφορά στην πράξη, αν και με τη χρήση του φυσικού αερίου ο κινητήρας δείχνει ότι δεν έχει το ίδιο «νεύρο» με τη βενζίνη. Η διαφορά όμως είναι ανεπαίσθητη και χωρίς να προβληματίζει σε ένα προσπέρασμα π.χ. Η εναλλαγή τρόπου λειτουργίας δεν γίνεται αντιληπτή και ο κινητήρας εμφανίζει τα ίδια χαρακτηριστικά ποιοτικής λειτουργίας, είτε με το ένα καύσιμο είτε με το άλλο. Από την άλλη, το Fiat Panda σε κερδίζει με τους χώρους και την πρακτικότητά του, την ίδια στιγμή που στρίβει με ασφάλεια και παραμένει σταθερό στις ευθείες. Οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές σε σχέση με το απλό 0,9 TwinAir, λόγω του ύψους και των μεγαλύτερων διαδρομών στις αναρτήσεις, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι απόλυτα ικανοποιητικό, ειδικά ξέροντας ότι μπορείς να διανύσεις 300 χλμ. με λιγότερα από 10 ευρώ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
moto