14 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ford Fiesta mHEV με 155 PS

168.000 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2021)

To Fiesta στα καλύτερά του: Η ήπια υβριδική τεχνολογία πέρασε και στο Fiesta, διαμορφώνοντας την πιο ισχυρή αλλά και οικονομική έκδοση του 1,0 EcoBoost κινητήρα, απογειώνοντας παράλληλα την εικόνα του μικρού μοντέλου στο δρόμο.

What is new

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- 1,0 λτ. με ήπια υβριδικό σύστημα
- 155 ίπποι
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Σε SΤ-Line έκδοση από 19.180 ευρώ

O διάκοσμος της έκδοσης ST-Line είναι ιδιαίτερα ευχάριστος με τα σπορ στοιχεία της, ενώ διακρίνεται για τον high-tech αέρα της και την καλή ποιότητα κατασκευής του.

O διάκοσμος της έκδοσης ST-Line είναι ιδιαίτερα ευχάριστος με τα σπορ στοιχεία της, ενώ διακρίνεται για τον high-tech αέρα της και την καλή ποιότητα κατασκευής του.


Η Ford μπήκε στην εποχή του εξηλεκτρισμού δυνατά, εφοδιάζοντας και τα βασικά της όπλα με ήπια υβριδικό σύστημα. Το Fiesta μαζί με το Puma και το Focus, «φοράει» τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα MHEV ο οποίος αποδίδει 155 ίππους. Στο Fiesta αυτή η έκδοση δεν αντικαθιστά κάποια άλλη, αλλά συμπληρώνει την γκάμα του με μια επιπλέον επιλογή που διακρίνεται για την απόδοσή της αλλά και την οικονομία καυσίμου. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με τις εκδόσεις ST-Line, Vignale και Active X του Fiesta και στην πρώτη περίπτωση που δοκιμάζουμε, κοστίζει 1.988 ευρώ επιπλέον από την συμβατική έκδοση με τους 125 ίππους, όμως δεν είναι μόνον οι 30 ίπποι παραπάνω, αλλά ο χαρακτήρας που διαμορφώνουν αυτοί σε αυτό το Fiesta, με τον τρόπο που αποδίδονται.

Οι χώροι παραμένουν επαρκείς για 4 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 303 λίτρων με ρεζέρβα.

Οι χώροι παραμένουν επαρκείς για 4 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 303 λίτρων με ρεζέρβα.


Eσωτερικό: Σπορ, ποιοτικό & σύγχρονο, με επάρκεια χώρων
Χωρίς καμία διαφορά παρουσιάζεται και στο εσωτερικό της η έκδοση mHEV του Fiesta, που διατηρεί τα σπορ στοιχεία της έκδοση ST-Line. Σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, αλουμινένια πεντάλ, τριάκτινο τιμόνι με flat κάτω μέρος δίνουν κι εδώ την σπορτίφ νότα, ενώ το infotainment SYNC3 και το B&O ηχοσύστημα κρατούν ακμαίο το high-tech προφίλ του. Το ίδιο ισχύει τόσο για την ποιότητα όσο και την συναρμολόγηση που παραμένουν στα ίδια καλά επίπεδα με των υπόλοιπων Fiesta, ενώ και σε επίπεδο χώρων δεν υπάρχει καμία διαφορά, προσφέροντας έτσι επαρκείς χώρους για 4 επιβάτες και χώρο για αποσκευές 303 λίτρων.

Επόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN