«Τσιμπάει» σε κατανάλωση αν πιεστεί, αλλά ο κινητήρας είναι «ορεξάτος» σε όλη την κλίμακα στροφών.

«Τσιμπάει» σε κατανάλωση αν πιεστεί, αλλά ο κινητήρας είναι «ορεξάτος» σε όλη την κλίμακα στροφών.

Κινητήρας-επιδόσεις

54.448 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2013)

Ο EcoBoost των 1.000 κ.εκ. δίνει άλλο αέρα στο Fiesta χάρη στους 125 ίππους και στα 200 Nm ροπής, με τα τελευταία να είναι διαθέσιμα από τις 1.400-4.500 σ.α.λ! Τραβάει δυναμικά με πλούσια ροπή από χαμηλά, έχει ποιότητα στη λειτουργία του σε όλη την κλίμακα στροφών και παράλληλα είναι αρκετά εύηχος.

Οι επιδόσεις αναδεικνύουν το σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκίνητου. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δλ. ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 8,2 και 13,9 δλ. αντίστοιχα.
Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει απόλυτα ικανοποιητικό επιλογέα και μακριά κλιμάκωση, που καλύπτεται άνετα από την χαρισματική ροπή, αλλά δείχνει να λείπει η 6η σχέση. Η μέση κατανάλωση στα χαρτιά είναι 4,3 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη ξεπερνά τα 7,3 λτ./100 χλμ/. Υπό πίεση όμως ξεπερνάει και τα 8,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto