Ακριβές εμπρόσθιο μέρος, καλορυθμισμένες αναρτήσεις και κοφτερό τιμόνι συνδυάζονται ιδανικά με το μικρό, αλλά θαυματουργό, κινητήρα, ώστε το Fiesta να είναι σε θέση να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική

Ακριβές εμπρόσθιο μέρος, καλορυθμισμένες αναρτήσεις και κοφτερό τιμόνι συνδυάζονται ιδανικά με το μικρό, αλλά θαυματουργό, κινητήρα, ώστε το Fiesta να είναι σε θέση να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

Στο δρόμο

54.438 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2013)

Το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει κανείς πίσω από το τιμόνι του Fiesta της δοκιμής είναι πως το καλοστημένο του πλαίσιο βρήκε έναν αντάξιο κινητήρα. Δύναμη και ροπή δηλώνουν συνεχώς την παρουσία τους και συμβάλλουν στην δημιουργία ενός ευχάριστου συνόλου. Οι χαμηλωμένες αναρτήσεις συγκρατούν τις κλίσεις, το πλαίσιο και το τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρά της αγοράς και βοηθούν στην αξιοποίηση των σωστών ρυθμίσεων της ανάρτησης.

Aνετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Fiesta ταξιδεύει άνετα, δεν κουράζει, αλλά και δεν λέει όχι σε ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. Τα φρένα αποδεικνύονται ακούραστα, ενώ ο οδηγός δεν χάνει ποτέ την ευεξία του βοηθούμενος και από την πολύ καλή θέση οδήγησης. Θα θέλαμε όμως, το κάτι παραπάνω σε πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, που δεν δείχνουν στο ίδιο μήκος κύματος με το υπόλοιπο σύνολο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center