Εντυπωσιακός σε λειτουργία και ήχο ο 2λιτρος Ecoboost των 250 ίππων και των 340 Nm ροπής.

Εντυπωσιακός σε λειτουργία και ήχο ο 2λιτρος Ecoboost των 250 ίππων και των 340 Nm ροπής.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκρηκτικός μηχανισμός

24.959 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2012)

Αφήνοντας πίσω τον 2,5 λτ. 5κύλινδρο κινητήρα, το ST επιστρέφει με 2λιτρο EcoBoost βενζινοκινητήρα με άμεσο ψεκασμό, turbo χαμηλής αδράνειας και διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (Ti-VCT).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με βελτιώσεις σε εισαγωγή/εξαγωγή και νέα χαρτογράφηση, η απόδοση σκαρφάλωσε στους 250 ίππους με ροπή 360 Nm στις 1.750 σ.α.λ.. Στην πράξη, ο κινητήρας εντυπωσιάζει μιας και χαμηλά είναι εύρωστος με γερό τράβηγμα από το ρελαντί σχεδόν, ενώ όταν πατήσεις αποφασιστικά το γκάζι γίνεται εκρηκτικός προσφέροντας «καυτές» επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.) κολακευμένος και από το «πυκνό» 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα από τον οποίο όμως θα θέλαμε πιο κοντές διαδρομές.. Ένα ακόμη στοιχείο εντυπωσιασμού είναι ο ήχος, που θυμίζει τον πάλαι ποτέ 5κύλινδρο, χάρη στη συνεργασία εισαγωγής και εξάτμισης με το αναβαθμισμένο αντιηχείο της Ford. Πάντως αν και η Ford κάνει λόγο για κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ. (μείωση 20% σε σχέση με πριν), αν αποφασίσει κανείς να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τον κινητήρα, η κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα…

peugeot
skoda