• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
22 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Αυτόματο Ford Kuga

105.242 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2021

FORD: Η νέα ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E έφτασε! Ανακαλύψτε την.

Η αυτόματη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Kuga ολοκληρώνει ιδανικά τον άνετο χαρακτήρα που διαθέτει το μοντέλο της Ford, κάνοντας ακόμα πιο ευχάριστες όλες τις διαδρομές μέσω της έξτρα ευκολίας που προσφέρει.


Δεν νοείται πλέον μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του και τον αγοραστή κυρίως, να μη προσφέρει στις βασικότερες εκδόσεις της γκάμας του αυτόματο κιβώτιο. Ειδικά μάλιστα στα μοντέλα από την μικρομεσαία κατηγορία και πάνω, όπου το έξτρα κόστος είναι αναλογικά μικρότερο, σε σχέση πάντα με την αξία αγοράς. Άλλωστε πλέον το επιλέγουν και οι αγοραστές συχνότερα.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα από τα πιο αξιόλογα οικογενειακά SUV της αγοράς, όπως το Kuga. Η Ford εξοπλίζει το μοντέλο της στις diesel εκδόσεις του με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, τη δοκιμή του οποίου σε συνδυασμό με τον EcoBlue κινητήρα των 120 ίππων, θα διαβάσετε στις επόμενες γραμμές.

Από 31.490 ευρώ, με πλούσιο εξοπλισμό και 8 χρόνια εγγύηση
Οι αυτόματες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι διαθέσιμες από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Titanium, με τιμή από 31.490 ευρώ, η οποία συνοδεύεται από 8ετή εγγύηση μηχανικών μερών, τη μεγαλύτερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, καθώς επίσης και από πλούσιο εξοπλισμό. 

Αναλυτικότερα μεταξύ άλλων θα συναντήσουμε ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών για το SYNC3, αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, πολλούς αυτοματισμούς, καθώς και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Φυσικά το «παρών» δηλώνουν και όλα τα τελευταία συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της φίρμας, αλλά και το FordPass Connect, που προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης στο wi-fi του αυτοκινήτου έως και 10 συσκευών, αλλά και απομακρυσμένο έλεγχο μέσω του FordPass App.

Στα ίδια χρήματα, από 31.510 είναι διαθέσιμη η σπορτίφ «ST-Line» έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής μας, με σπορ προφυλαχτήρες, διπλή απόληξη εξάτμισης και σπορ ανάρτηση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Οικονομικός και πολιτισμένος
Η προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου δεν αλλάζει και πολλά πράγματα συγκριτικά με την χειροκίνητη έκδοση, με τον 1,5 λτ. EcoBlue κινητήρα της Ford να διατηρεί τον οικονομικό και πολιτισμένο χαρακτήρα, με την ονομαστική του απόδοση να είναι 120 ίπποι και 300 Nm ροπής, με τη φίρμα να τον έχει εξελίξει ώστε να πληροί όλα τα περιβαλλοντολογικά πρωτόκολλα. Στην πράξη ο EcoBlue διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, που ορίζονται από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, χωρίς ίχνος κροταλίσματος, το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την επάρκεια ροπής στις μεσαίες στροφές.

Όσον αφορά στο κιβώτιο, τη θέση του κλασικού επιλογέα έχει πάρει πλέον ένα όμορφο και πρακτικό περιστροφικό χειριστήριο, ενώ οι αλλαγές μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα μέσω των paddles στο τιμόνι. Θα λέγαμε πως είναι ρυθμισμένο ώστε να προσφέρει πιο οικονομικές μετακινήσεις, αν  και η χαρτογράφηση του διαμορφώνεται ανάλογα του προγράμματος που θα επιλέξετε από το driving mode. Στις περισσότερες περιπτώσεις το κιβώτιο αυτό προσφέρει ομαλές και σχετικά γρήγορες εναλλαγές, προσφέροντας παράλληλα και δεδομένη ευκολία κίνησης. Συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση η κατανάλωση είναι αυξημένη, από τα 6,5 λτ./100 χλμ. στα 7,2 λτ./100 χλμ., ενώ σαφώς πιο τονισμένες είναι οι ρεπρίζ λόγω kick down ( 6,9 και 9,9 δλ έναντι 8,2 δλ. με 4η και 11,4 δλ. με 5η αντίστοιχα).

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε

54 διαθέσιμα άρθρα για FORD  KUGA