Oδική συμπεριφορά εντός-εκτός δρόμου
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Oδική συμπεριφορά εντός-εκτός δρόμου

130.828 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2022)

Στο δρόμο: Με περίσσια άνεση σε κάθε έδαφος 

Το Kuga, όπως και σε κάθε άλλη του έκδοση, στο δρόμο σε πείθει απόλυτα με τα χαρακτηριστικά του και την αίσθηση που σου επιστρέφει κατά την οδήγηση, ειδικά μάλιστα στην «ST-Line» έκδοση, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι «απλωμένες» διαστάσεις του, του χαρίζουν αποφασιστικό και άκρως στιβαρό πάτημα στο δρόμο, με παροιμιώδη ευθυβολία στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η πιο χαμηλή απόσταση από το έδαφος της «ST-Line» (178 χλστ. από 191 χλστ.) και η πιο σφιχτή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και την οδηγική αίσθηση. Η πρόσφυση «χαλαρώνει» περισσότερο τα όριά της, οι κλίσεις περιορίζονται ακόμα πιο πολύ και σε συνδυασμό με το σύστημα διεύθυνσης, που μεταφέρει γρήγορα και σωστά την πληροφόρηση, το Kuga εν μέρει θα ικανοποιήσει και τις πιο σπορτίφ ανησυχίες σου. Αρωγός σε αυτό είναι το «Sport» οδηγικό mode, το οποίο μεταβάλει την απόκριση στο γκάζι και τη λειτουργία του κιβωτίου, αλλά και τα αποτελεσματικά φρένα.

Βέβαια ακόμα και στην πιο σπορτίφ έκδοσή του, κυρίαρχο χαρακτηριστικό εξακολουθεί να είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, όπως διαμορφώνεται από την αποτελεσματική ανάρτηση που διαχειρίζεται το βάρος και φιλτράρει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, καθώς και από την πολύ καλή δουλειά στον τομέα της ηχομόνωσης.

Μέσα στην πόλη η καλή περιμετρική ορατότητα, μετριάζει τις δυσκολίες που λογικά έχει ένα αυτοκίνητο αυτών των διαστάσεων, με το αυτόματο κιβώτιο πάντως να δίνει πόντους στην ευκολία χρήσης, απαλλάσσοντας τον οδηγό από τη διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων.

Δεν «κωλώνει» σε χώμα και χιόνι

Στις εκτός δρόμου δοκιμασίες, το Kuga έχει αποδείξει τις ικανότητες του, στα δύο Mega Test που έχουμε πραγματοποιήσει, στον off-road γύρο μας, καθώς και στο απαιτητικό «Snow test» .

Με σύμμαχο τα οδηγικά modes «Slippery» ή «Snow/Sand», ανάλογα την περίσταση, τα οποία παρεμβαίνουν στην λειτουργία του ESP και τις καλές γωνίες αναρρίχησης 19,1 μοίρες προσέγγισης και 23,6 μοίρες αναχώρησης (18,0 και 22,6 μοίρες αντίστοιχα για την «ST Line»), το μοντέλο της Ford θα κινηθεί εύκολα σε χωματόδρομο με βαθιές χαρακιές από τα νεροφαγώματα και με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς να «ακουμπήσει» κάπου ή να κολλήσει. Πιο άνετες σε αυτές τις περιστάσεις οι «απλές εκδόσεις», λόγω μικρότερων αναταράξεων, ωστόσο αν είστε fun τέτοιων διαδρομών προτιμήστε και τα αντίστοιχα ελαστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
vw