Ικανός είναι ο κινητήρας και αποτελεσματικό το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όμως το αυξημένο βάρος του Kuga μετριάζει τις επιδόσεις και «τσιμπάει» την κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ικανός είναι ο κινητήρας και αποτελεσματικό το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όμως το αυξημένο βάρος του Kuga μετριάζει τις επιδόσεις και «τσιμπάει» την κατανάλωση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Τέλειος συνδυασμός αλλά το βάρος παίζει ρόλo

61.728 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2017)

Ο 1,5 λίτρων turbodiesel κινητήρας του Kuga με μονό εκκεντροφόρο, αποδίδει 120 ίππους και 270 Nm ροπής. Παρά το σχετικά μικρό ωφέλιμο εύρος του, ο κινητήρας ανταπεξέρχεται με ευκολία στα καθήκοντά του,  παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση από χαμηλά, ενώ η λειτουργία του χαρακτηρίζεται ήσυχη και χωρίς κραδασμούς. Οι επιδόσεις του είναι αξιοπρεπείς και αυτό γιατί παρά το γεγονός ότι και ο κινητήρας αλλά και το κιβώτιο «μπορούν» για παραπάνω, το βάρος είναι σχετικά αυξημένο (1.605 κιλά) κάτι που επηρεάζει και την κατανάλωση (7,4 λτ. /100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες). Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τη σειρά του, διακρίνεται για την αμεσότητά του και την πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ καθίσταται ακόμα πιο γρήγορο στην θέση Sport του επιλογέα. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός θα ευχαριστηθεί τις μετακινήσεις με το Kuga αλλάζοντας ταχύτητες είτε από τον επιλογέα είτε από τα χειριστήρια στο τιμόνι (paddles), είτε αφήνοντάς το στην πιο άνετη θέση Auto που και εκεί διακρίνεται για την αποτελεσματικότητά του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center