Το χάρισμα της τετρακίνησης είναι ουσιαστικό κρυφό στο νέο Kuga, αφού δεν υπάρχει καμία σχετική οπτική ένδειξη στο αμάξωμα για τις σχετικές εκδόσεις.

Το χάρισμα της τετρακίνησης είναι ουσιαστικό κρυφό στο νέο Kuga, αφού δεν υπάρχει καμία σχετική οπτική ένδειξη στο αμάξωμα για τις σχετικές εκδόσεις.

Στο δρόμο

34.294 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2013)

Η αυτόματη τετρακίνηση AWD, με τον ψηφιακά ελεγχόμενο ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη, δουλεύει άψογα και γρήγορα. Σύμφωνα με τη Ford, το σύστημα τετρακίνησης αντιδρά 20 φορές πιο γρήγορα από το χρόνο που κάνει το μάτι να ανοιγοκλείσει. Σε ταχύτητες κάτω από 30 χλμ./ώρα, δίνει προτεραιότητα στην πρόσφυση. Παραπάνω, μεταφέρει τη ροπή έτσι, ώστε να συμβάλλει στην οδηγική αίσθηση και το κράτημα.

Έτσι το Kuga καταφέρνει να εμφανίζει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ. Με λίγα ντεσιμπέλ να εισέρχονται στην καμπίνα, με πανοραμική θέση οδήγησης και τη σιγουριά που προσφέρει η τετρακίνηση σε συνδυασμό με το ακριβές μπροστινό σύστημα και το «σωστό» ηλεκτρικό τιμόνι, μπορείς να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα στην άσφαλτο. Οι κλίσεις είναι μικρές για την κατηγορία και ακόμα κι αν πατήσεις τέρμα γκάζι πάνω στην κορυφή της στροφής, δεν θα υποστρέψει.

Θα προτιμούσαμε το PowerShift κιβώτιο για πιο γρήγορες αλλαγές και πιο θετικά κατεβάσματα σχέσεων. Όπως και να έχει πάντως, ακόμα και στο χώμα η τετρακίνηση δουλεύει άριστα και σε συνδυασμό με τα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το Kuga πάει παντού και τα βγάζει πέρα μια χαρά. Ουσιαστικά, το stop στα πολύ δύσκολα θα μπει από τα ελαστικά και από τα… άντερα του οδηγού του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda