Το χαμηλό επίπεδο θορύβου και το άνετο ταξίδι χαρακτηρίζουν το νέο Kuga.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το χαμηλό επίπεδο θορύβου και το άνετο ταξίδι χαρακτηρίζουν το νέο Kuga.

Στο δρόμο: Aνετο, αλλά λιγότερο «πιπεράτο»

53.574 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2013)

Ο οδηγός του Kuga,που βασίζεται στο πάτωμα και στην τεχνολογία του Focus, θα εκτιμήσει από την αρχή την πανοραμική θέα και τα άνετα, νέα καθίσματα που προσφέρουν σωστή στήριξη. 

Από τα πρώτα χιλιόμετρα, γίνεται εμφανής η μείωση των αεροδυναμικών θορύβων που οφείλεται, τόσο στο πιο στενό και χαμηλό αμάξωμα, όσο και στην ιδιαίτερα ενισχυμένη ηχομόνωση και τα πιο παχιά τζάμια του νέου Kuga.

Η ανάρτηση είναι προσανατολισμένη στην άνεση και «καταπίνει» τα πάντα, ελέγχοντας ικανοποιητικά τις κινήσεις του αμαξώματος, αλλά η «κοφτερή» συμπεριφορά του προηγούμενου μοντέλου έχει αμβλυνθεί. Οι κλίσεις είναι πιο εμφανείς στις στροφές και σε συνδυασμό με την εμφανή τάση για υποστροφή ισχύος, αν πατήσεις γκάζι νωρίς μέσα στη στροφή (παρά το TVC), το Kuga δε θα σε προτρέψει να το πιέσεις στα όρια του, παρά το καλό σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι. 

Φυσικά όμως, δεν είναι και αυτός ο ρόλος του νέου Kuga που, σε κάθε περίπτωση, διαθέτει πολύ καλά φρένα και είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. 

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (197,2 χλστ.) θα βοηθήσει αρκετά στις ήπιες μετακινήσεις εκτός ασφάλτου και το πέρασμα από κακοτεχνίες και σαμαράκια. Για τα πιο δύσκολα, υπάρχουν οι τετρακίνητες εκδόσεις.

Η οδική συμπεριφορά παραμένει στα πλεονεκτήματα του Ford Kuga, αλλά η «κοφτερή» συμπεριφορά του προηγούμενου μοντέλου έχει αμβλυνθεί.

Η οδική συμπεριφορά παραμένει στα πλεονεκτήματα του Ford Kuga, αλλά η «κοφτερή» συμπεριφορά του προηγούμενου μοντέλου έχει αμβλυνθεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda