• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σύμφωνα με τη Ford, το σύστημα τετρακίνησης αντιδρά 20 φορές πιο γρήγορα από το χρόνο που κάνει το μάτι να ανοιγοκλείσει.

Οι σειριακές αλλαγές στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη γίνονται από το κουμπί αυτό πάνω στον επιλογέα.

ΔΟΚΙΜΗ: Ford Kuga 2,0 TDCi AWD: Τετρακίνητη οικονομία

46.326 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2013

Το νέο Kuga είναι διαθέσιμο και με κινητήρα πετρελαίου 2,0 TDCi 163 ίππων που συνδυάζεται με τετρακίνηση και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShitft στο μοντέλο που δοκιμάσαμε. Στην πράξη, το πετρελαιοκίνητο Kuga «ακούγεται», αλλά έχει δύναμη και μπόλικη ροπή (340 Nm στις 2.000-3.250 σ.α.λ.), με γερό τράβηγμα που το νιώθεις. 

Η τετρακίνηση δουλεύει άριστα και σε συνδυασμό με τα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το κράτημά του είναι κορυφαίο για την κατηγορία. Πολύ καλή λειτουργία έχει και το κιβώτιο ταχυτήτων με γρήγορες αλλαγές. 
Η απόσταση από το έδαφος είναι όση χρειάζεται το 99,9% των οδηγών για να τα βγάλουν πέρα στις light εξορμήσεις τους, ενώ το ίδιο υπόσχονται και οι καλές γωνίες αναρρίχησης. Ουσιαστικά, το stop στα πολύ δύσκολα θα μπει από τα ελαστικά. 

Στο εσωτερικό, οι μόνες αλλαγές έχουν να κάνουν με τον επιλογέα του κιβωτίου και την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, που δείχνει ψηφιακά την κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό. Ο κυβισμός του κινητήρα δεν αφήνει πολλά περιθώρια για λαμπρή εμπορική καριέρα.

Με αυτόματη τετρακίνηση
Το νέο Kuga βασίζεται στο πάτωμα του Focus με τις σχετικές μετατροπές, προφανώς για να βολευτεί η αυτόματη τετρακίνηση AWD με τον ψηφιακά ελεγχόμενο ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Σύμφωνα με τη Ford, το σύστημα τετρακίνησης αντιδρά 20 φορές πιο γρήγορα από το χρόνο που κάνει το μάτι να ανοιγοκλείσει. 

Σε ταχύτητες κάτω από 30 χλμ./ώρα, δίνει προτεραιότητα στην πρόσφυση. Παραπάνω, μεταφέρει τη ροπή έτσι, ώστε να συμβάλλει στην οδηγική αίσθηση και το κράτημα. 

Tags: FORD, FORD KUGA