Η έκρηξη έρχεται από τους πίσω τροχούς με αποτέλεσμα η Mach-E να εμφανίζει  ρυθμισιμότητα στη συμπεριφορά της σε σχέση με αντίστοιχου βάρους ηλεκτρικά η μη αυτοκίνητα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η έκρηξη έρχεται από τους πίσω τροχούς με αποτέλεσμα η Mach-E να εμφανίζει ρυθμισιμότητα στη συμπεριφορά της σε σχέση με αντίστοιχου βάρους ηλεκτρικά η μη αυτοκίνητα.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

92.521 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2021)

Στο δρόμο: Mustang, ηλεκτρικό, SUV…
Οδηγώντας την Mach-E αντιλαμβάνεσαι με τον πλέον πειστικό τρόπο πως όλα μπορούν να γίνουν αν βάλεις ρεαλιστικούς στόχους και πως τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι το μέλλον και στην πράξη. Μιλάμε για ένα SUV αμάξωμα με βάρος 2.182 κιλών και αυτό φυσικά δεν κρύβεται οδηγικά. Όμως είναι τέτοια η ρύθμιση της ανάρτησης και η λειτουργία των δύο ηλεκτροκινητήρων της σε ρόλο τετρακίνησης, που καθιστούν την Much-E απολαυστική -σχεδόν αντάξια- των συμβατικών σπορ μοντέλων της Ford. Αρχικά η ανάρτηση είναι σφιχτή και παρουσιάζει ιδιαίτερη νευρικότητα από το πέρασμα διαδοχικών και έντονων ανωμαλιών, όμως σε καλό δρόμο ικανοποιεί με την άνεση που προσφέρει και την ποιότητα κύλισής της. Ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση και ακρίβεια από το σύστημα διεύθυνσης ιδιαίτερα στη θέση Untamed των προφίλ οδήγησης (Whisper και Active τα άλλα δύο) το οποίο συνοδεύεται και από σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου, που χαρίζει την ακουστική αίσθηση μίας «κλασικής» Mustang, παρά τον ηλεκτρικό της χαρακτήρα. Λαμβάνοντας λοιπόν καλή αίσθηση και μεγάλα αποθέματα ισχύος, αν επιλέξει να την πιέσει θα μείνει έκπληκτος. Αυτό γιατί ο πίσω άξονας δίνει πάντα το παρών και είναι αυτός που έχει τον πρώτο λόγο στην οδική της συμπεριφορά. Μπορεί με τον ανάλογο χειρισμό να «δώσει» ρυθμούς και γωνίες που δε θυμίζουν σε τίποτα ένα ηλεκτρικό SUV, ενώ σε κανονικές αλλά σβέλτες συνθήκες, αυτή η υπερστροφική τάση βοηθά στην τοποθέτησή της μην θυμίζοντας σε τίποτα αυτοκίνητο τέτοιου βάρους και όγκου. Από την άλλη στην υπερβολή φυσικά και το βάρος δεν «κρύβεται», οδηγώντας σε υποστροφή μέχρι τα ηλεκτρονικά της να επέμβουν και να επαναφέρουν αυτοκίνητο και οδηγό, στην τάξη. Τα φρένα της τέλος είναι δυνατά και αποτελεσματικά ενώ έχουν και καλή αίσθηση στην πίεση, ακινητοποιώντας την σε 37μ. από τα 100 χλμ./ώρα.

Η σφιχτή και νευρική ανάρτηση μπορεί να περιορίζει σε κάποιες συνθήκες την άνεση, είναι όμως και αυτή που διαχειρίζεται εντυπωσιακά το αμάξωμά της και της χαρίζει ακρίβεια.

Η σφιχτή και νευρική ανάρτηση μπορεί να περιορίζει σε κάποιες συνθήκες την άνεση, είναι όμως και αυτή που διαχειρίζεται εντυπωσιακά το αμάξωμά της και της χαρίζει ακρίβεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η γνώμη μας
Οδηγώντας την Mustang Mach-E αντιλαμβάνεσαι πως τελικά το μέλλον της ηλεκτροκίνησης δεν είναι τόσο «δυσοίωνο» όσο πιστεύεις αρχικά… Και αυτό γιατί αρχικά μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει πολύ ξεχωριστό οδηγικό προφίλ (σπανίζει και κοστίζει πολύ ακριβότερα στα ηλεκτρικά) και προσφέρει επάρκεια αυτονομίας, ενώ έχει και τον χαρακτήρα που ως Mustang όφειλε να έχει. Τι κι αν είναι ηλεκτρική, τι κι αν είναι SUV;  
 
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, κατανάλωση-αυτονομία
- Τιμή, βάρος, νευρικότητα ανάρτησης
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
OPEL