Δοκιμή: Ford Puma ST με 200 PS
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Ford Puma ST με 200 PS

73.551 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2022)

To Puma ST είναι σκέτη πρόκληση. Μια πρόκληση που ξεκινάει από την εμφάνιση για να φτάσει στον υπέρτατο βαθμό, όταν βρεθείς σε μια στριφτερή διαδρομή κρατώντας το τιμόνι του στα χέρια σου.

Η ιστορία με τα GTi SUV θυμίζει αυτή των Ελβετών ποδοσφαιριστών. Πριν πολλά χρόνια ο Ελβετός ποδοσφαιριστής ήταν κάτι σαν ανέκδοτο. Κάπως έτσι μέχρι και πριν λίγα χρόνια σε όποιον έλεγες για GTi SUV θα έβαζε τα γέλια. Όμως και οι Ελβετοί έμαθαν μπάλα, αλλά και η Ford έπαιξε «μεγάλη μπάλα» με το Puma ST, κόβοντας τα γέλια «μαχαίρι».

Το μπροστά μέρος αγρίεψε χάρη στο splitter της Ford Performance, με την σπορτίφ εικόνα να συμπληρώνουν ιδανικά οι 19άρες ζάντες αλουμίνιου.

Το μπροστά μέρος αγρίεψε χάρη στο splitter της Ford Performance, με την σπορτίφ εικόνα να συμπληρώνουν ιδανικά οι 19άρες ζάντες αλουμίνιου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Για να ακριβολογούμε, το τμήμα επιδόσεων Ford Performance που δημιούργησε το πρώτο SUV επιδόσεων της φίρμας στην Ευρώπη. Όχι δα ότι ήταν δύσκολο από ένα τμήμα που έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν την ικανότητά του και μετράει παγκόσμια πρωταθλήματα σε αγωνιστικό επίπεδο, ωστόσο το Puma ST είναι τόσο to the point, που δε μπορείς παρά να τους βγάλεις το καπέλο. Μπορεί να μην είναι το πρώτο mainstream SUV επιδόσεων, ούτε το ισχυρότερο, το T-Roc R κατέχει και στις δύο περιπτώσεις τα πρωτεία, είναι όμως το πιο συμμετοχικό, απολαυστικό και οδηγοκεντρικό GTi SUV, ακόμα και αν το συγκρίνουμε με πιο μεγάλα premium μοντέλα.

Βασισμένο στο Fiesta ST

Η πρώτη ύλη υπήρχε και δεν ήταν άλλη από το Fiesta ST, το οποίο αποτέλεσε τη βάση για να μετατραπεί και το Puma σε μια «μηχανή ηδονής». Φυσικά δεν ήταν και κάτι απλό. Μπορεί το B-SUV της Ford να δανείστηκε την πλατφόρμα και τον EcoBoost κινητήρα των 200 ίππων από το μικρό αδερφάκι του και αρκετά ακόμα μέρη, ωστόσο χρειάστηκε αρκετές βελτιώσεις ώστε να μπορέσει να δώσει την ίδια οδηγική αίσθηση, όντας στα 152 χλστ. από το έδαφος (στα 164 χλστ. βρίσκεται το ST-Line) και διαχειριζόμενο ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο όγκο. Θα τις αναλύσουμε παρακάτω, προς το παρόν εσείς κρατήστε πως το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τους σχεδιαστές και τις προσδοκίες μας. Με το ανάλογο κόστος πάντα, καθώς τα 39.292 ευρώ για το ST δεν είναι αμελητέο ποσό και ούτε το τελικό. Δεν νοείται να μην αγοράσει κανείς το προαιρετικό «Performance Pack» που περιλαμβάνει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife και Launch Control. Μη σας πω και τη μοναδική «Green Mean» βαφή του μοντέλου της δοκιμής μας. Δε θα χρειαστείτε κάτι άλλο πάντως, θα το έχει ήδη στον υπερπλήρη εξοπλισμό του!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO TRAFIC
moto