ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

 Σχολιάστε 
45.578 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2024)
Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι
6 Φωτογραφίες »

- Αυτόματο SUVάκι με 22,7 χιλιάρικα και ήπια υβριδικό κινητήρα
- Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση
- Έχει την πιο φαρδιά καμπίνα της κατηγορίας, σαν οικογενειακό SUV
- Φρεσκαρισμένη σχεδίαση αλά Kona και στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών

Αυτόματο SUVάκι με 22,7 χιλιάρικα και ήπια υβριδικό κινητήρα

Το προσφάτως ανανεωμένο Hyundai Bayon, το μικρότερο σε διαστάσεις SUV της κορεάτικης φίρμας (4,18 μ.), συνδυάζει το 7τάχυτο, διπλού συμπλέκτη, αυτόματο κιβώτιο μόνο με τον ήπια υβριδικό 1,0Τ κινητήρα των 100 ίππων (ο μη εξηλεκτρισμένος «παντρεύεται» μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο). Με 22.690 ευρώ για την βασική έκδοση Premumε είναι το πιο προσιτό εξηλεκτρισμένο SUVάκι της αγοράς με αυτόματο κιβώτιο. H πιο πλούσια έκδοση Dinstictive κοστίζει 23.990 ευρώ.

Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση

Χάρη στο 48-βόλτο ήπια υβριδικό σύστημα το αυτόματο κιβώτιο προσφέρει λειτουργία sailing (με επιλεγμένο το πρόγραμμα ECO). Αυτό μεταφράζεται σε ελεύθερη κύλιση όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι: O κινητήρας σβήνει, το αυτοκίνητο κυλάει με νεκρά και η κατανάλωση είναι μηδενική. Όταν ακουμπήσεις το γκάζι ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά χωρίς να το καταλάβεις, το κιβώτιο εμπλέκεται και συνεχίζεις την οδήγηση. Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως στο ταξίδι τα 100 χλμ./ώρα το αυτόματο Hyundai Bayon θυμίζει… diesel με κατανάλωση μόνο 5,1 λτ./100 χλμ..


Το εσωτερικό του Bayon έχει hi-tech αύρα με την ποιότητα κατασκευής να ικανοποιεί παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών στην αφή πλαστικών.
6 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του Bayon έχει hi-tech αύρα με την ποιότητα κατασκευής να ικανοποιεί παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών στην αφή πλαστικών.

Έχει την πιο φαρδιά καμπίνα της κατηγορίας, σαν οικογενειακό SUV

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, έτσι και το Bayon της δοκιμής είναι γενναιόδωρο σε χώρους. Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας με 1,38 μ. (κάθονται άνετα τρεις ενήλικοι), καθώς επίσης και ένα ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ 411 λίτρων. Από εκεί και πέρα ένας επιβάτης 1,75 μ. θα έχει χώρο 8 εκ. ανάμεσα στα γόνατα και το μπροστά κάθισμα, ενώ το ύψος την καμπίνας επαρκεί για να κάτσει κάποιος έως 1,83 μ..

Φρεσκαρισμένη σχεδίαση α λα Kona και στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών

Στα πλαίσια της ανανέωσής του, το Bayon φρεσκάρισε την εικόνα του κάτι που γίνεται αντιληπτό κυρίως με την εμπρός LED φωτιζόμενη μπάρα φώτων, που καλύπτει όλο το εμπρός μέρος, όπως ακριβώς στο νέο Hyundai Kona,. Ο εξοπλισμός από την βασική έκδοση Premium περιλαμβάνει μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, καθώς και την εφαρμογή τηλεματικής BlueLink.
 
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Hyundai Bayon με το αυτόματο κιβώτιο και τον εξηλεκτρισμένο turbo 1.000άρη κινητήρα των 100 ίππων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Θετικό «τράβηγμα», λογική κατανάλωση
Σελίδα 3Στο δρόμο: Αγχολυτικό στην πόλη και άνετο παντού
Σελίδα 4Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
WEATHER CONTROL 005 EVO