Πολύ καλές επιδόσεις
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλές επιδόσεις

66.118 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2020)

Ο ηλεκτροκινητήρας του Kona αποδίδει 204 ίππους με 395 Nm ροπής από μηδέν στροφές, με αποτέλεσμα να μην έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.760 κιλών, αλλά και να το επιταχύνει εκρηκτικά ανά πάσα στιγμή. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 7,2 δλ., ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ, όπως βλέπετε στον πίνακα, με το 60-100 χλ./ώρα να έρχεται σε 3,5 δλ..

Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, αλλά και η ζωντάνια του κινητήρα προσμετρούνται στα θετικά.

Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, αλλά και η ζωντάνια του κινητήρα προσμετρούνται στα θετικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το κιβώτιο μιας σχέσης διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιεί το γκάζι, με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης, τα οποία επιλέγεις από paddles πίσω από το τιμόνι. Στην πράξη βολεύει αφού μέσω αυτού μπορείς να διαχειριστείς και να ρυθμίσεις την οδήγησή σου, βλέποντας την αυτονομία να αυξάνεται, ενώ επιλέγοντας το μέγιστο επίπεδο μπορείς να εκμεταλλευτείς την επιβράδυνση του κινητήρα και να οδηγείς χωρίς σχεδόν να πατάς φρένο. Μάλιστα τραβώντας παρατεταμένα το αριστερό paddle το Kona ακινητοποιείται πλήρως. 

Επιδόσεις-Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και άνετο
Στο δρόμο το ηλεκτρικό Kona θυμίζει αρκετά την υβριδική έκδοση, όντας πιο σφιχτό στη ρύθμιση της ανάρτησης και με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους. Έτσι καταφέρνει να μην παίρνει έντονες κλίσεις και να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης η ζωντάνια των επιταχύνσεων προσμετρούνται στα θετικά, ωστόσο όπως όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα θέλει μια διαφορετική προσέγγιση στην οδήγηση. Το έξτρα βάρος και η άμεση παροχή της ροπής δημιουργούν καταστάσεις αδράνειας σε νευρική και απότομη χρήση του δεξιού πεντάλ, παρά το γεγονός πως το πλαίσιο διαχειρίζεται καλά την αυξημένη ισχύ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL