Ικανοποιητικές επιδόσεις αλλά κυρίως εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης εμφανίζει το υβριδικό κινητήριο σύνολο του Kona Hybrid.
Κινητήρας: Υβριδικό, ευχάριστο & οικονομικό στην πράξη
222.124 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)
Το υβριδικό Hyundai Kona χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων GDI απόδοσης 105 ίππων τον οποίο και συνδυάζει με τον ηλεκτροκινητήρα των 43,5 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 141 ίππους με ροπή 256 Nm. Η μπαταρία υψηλής τάσης του συστήματος βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα και έχει χωρητικότητα 1,56 kWh. Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναμη (επιτάχυνση, ανωφέρειες). Με τη σειρά του ο κινητήρας εσωτερικής καύσης «ανταποδίδει», φορτίζοντας την μπαταρία κατά τη λειτουργία του, ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά την πέδηση του οχήματος. Η έξτρα ώθηση είναι αντιληπτή σε κάθε έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, ενώ σε συνθήκες cruising ο ηλεκτροκινητήρας καθυστερεί την εμπλοκή του θερμικού μοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης.
Σε αστικές συνθήκες, όπως και στα υπόλοιπα υβριδικά συστήματα, το Kona εξασφαλίζει περιορισμένη χρήση του βενζινοκινητήρα του και συνεπώς χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων, ενώ παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο των ηλεκτρικών μοντέλων για να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς. Ωστόσο σε τέτοιες συνθήκες δεν προσφέρει επιλογή λειτουργίας Electric Mode (EV) για χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής του ενέργειας, μια λύση που θα ήταν θεμιτή, όχι όμως και απολύτως απαραίτητη αφού δεν είναι λίγες οι φορές που δουλεύει αποκλειστικά ως ηλεκτρικό σε αστικό περιβάλλον. Το Hyundai Kona Hybrid επιταχύνει θετικά και έχει καλή απόκριση στο γκάζι ενώ και οι επιδόσεις του κρίνονται ικανοποιητικές. Εκεί που εντυπωσιάζει όμως είναι στις τιμές πραγματικής κατανάλωσης αφού «είδαμε» μέχρι και 3,3 λτ./100 χλμ. σε αστικό ιστό. Η μέση τιμή κατανάλωσής του σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται από 5,8 – 6,2 λτ./100 χλμ., τιμές και πάλι εξαιρετικές. Την πολύ καλή εικόνα… του Kona Hybrid συμπληρώνει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που χρησιμοποιεί και που του προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των CVT κιβωτίων σε όλα τα επίπεδα, αλλά κυρίως στην οδική του συμπεριφορά όπως θα δούμε παρακάτω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σε αστικές συνθήκες, όπως και στα υπόλοιπα υβριδικά συστήματα, το Kona εξασφαλίζει περιορισμένη χρήση του βενζινοκινητήρα του και συνεπώς χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων, ενώ παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο των ηλεκτρικών μοντέλων για να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς. Ωστόσο σε τέτοιες συνθήκες δεν προσφέρει επιλογή λειτουργίας Electric Mode (EV) για χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής του ενέργειας, μια λύση που θα ήταν θεμιτή, όχι όμως και απολύτως απαραίτητη αφού δεν είναι λίγες οι φορές που δουλεύει αποκλειστικά ως ηλεκτρικό σε αστικό περιβάλλον. Το Hyundai Kona Hybrid επιταχύνει θετικά και έχει καλή απόκριση στο γκάζι ενώ και οι επιδόσεις του κρίνονται ικανοποιητικές. Εκεί που εντυπωσιάζει όμως είναι στις τιμές πραγματικής κατανάλωσης αφού «είδαμε» μέχρι και 3,3 λτ./100 χλμ. σε αστικό ιστό. Η μέση τιμή κατανάλωσής του σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται από 5,8 – 6,2 λτ./100 χλμ., τιμές και πάλι εξαιρετικές. Την πολύ καλή εικόνα… του Kona Hybrid συμπληρώνει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που χρησιμοποιεί και που του προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των CVT κιβωτίων σε όλα τα επίπεδα, αλλά κυρίως στην οδική του συμπεριφορά όπως θα δούμε παρακάτω.
.....Στο αρθρο αναφερεται οτι προσφερει σημαντικη οικονομια σε σχεση με την συμβατικη εκδοση, και οτι αυτο οδηγει μακροχρονια σε αποσβεση της διαφορας της τιμης. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει αυτο. Με τα εργοστασιακα στοιχεια η καταναλωση του συμβατικου ειναι 5.2 λιτ/100χλμ και του υβριδικου στα 5.0 λιτ/100χλμ. Δηλαδη η διαφορα ειναι σχεδον ασημαντη, μονο 0.2 λτ/100χλμ. Αντιθετα η τιμη του υβριδικου ξεκιναει απο τα 24.000 ευρω, ενω του συμβατικου απο τα 17.000 ευρω. Η διαφορα στην τιμη, ξεκιναει απο τα 7.000 ευρω(!!!!!). Νομιζω οτι ουτε σε 50 χρονια μπορει να γινει αποσβεση για εναν μεσο αριθμο χλμ ανα ετος. Βεβαια ειναι πλεονεκτημα η απαλλαγη απο τα τελη κυκλοφοριας, αλλα και παλι, αν βαλεις τα νουμερα κατω δεν βγαινει με τιποτα. Ειναι ακομη μια κλασσικη περιπτωση, (οπως εχουμε εχουμε δει πολλες τελευταια σχετικα με τα υβριδικα), οπου σου πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες.