Δεν καταλαβαίνεις πως πρόκειται για υβριδικό μοντέλο όταν χρειαστεί να πιέσεις, αφού η απόκριση του κινητήρα και πολύ περισσότερο του κιβωτίου, δεν βάζουν κανέναν φραγμό.
Η άποψή μας
222.111 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)
+ Εμφάνιση, κατανάλωση, κιβώτιο DCT, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, δεν πληρώνει τέλη (με 16 ιντσών ζάντες)
- Αεροδυναμικοί θόρυβοι, σφιχτή ανάρτηση, 18 ιντσών ζάντες, ευρεία χρήση σκληρού πλαστικού στο εσωτερικό
Η υβριδική έκδοση του Hyundai Kona δεν προσφέρει τίποτα λιγότερο από τις συμβατικές του εκδόσεις όμως επιτυγχάνει σημαντικά χαμηλές καταναλώσεις που σε βάθος χρόνου μπορεί να αποσβέσει το αυξημένο του κόστος. Ανεξάρτητα από αυτό όμως το Kona Hybrid αξίζει και για την πολύ καλή υλοποίηση της υβριδικής τεχνολογίας από πλευράς Hyundai. Αν είναι έτσι τα υβριδικά, τα θέλουμε παντού…
.....Στο αρθρο αναφερεται οτι προσφερει σημαντικη οικονομια σε σχεση με την συμβατικη εκδοση, και οτι αυτο οδηγει μακροχρονια σε αποσβεση της διαφορας της τιμης. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει αυτο. Με τα εργοστασιακα στοιχεια η καταναλωση του συμβατικου ειναι 5.2 λιτ/100χλμ και του υβριδικου στα 5.0 λιτ/100χλμ. Δηλαδη η διαφορα ειναι σχεδον ασημαντη, μονο 0.2 λτ/100χλμ. Αντιθετα η τιμη του υβριδικου ξεκιναει απο τα 24.000 ευρω, ενω του συμβατικου απο τα 17.000 ευρω. Η διαφορα στην τιμη, ξεκιναει απο τα 7.000 ευρω(!!!!!). Νομιζω οτι ουτε σε 50 χρονια μπορει να γινει αποσβεση για εναν μεσο αριθμο χλμ ανα ετος. Βεβαια ειναι πλεονεκτημα η απαλλαγη απο τα τελη κυκλοφοριας, αλλα και παλι, αν βαλεις τα νουμερα κατω δεν βγαινει με τιποτα. Ειναι ακομη μια κλασσικη περιπτωση, (οπως εχουμε εχουμε δει πολλες τελευταια σχετικα με τα υβριδικα), οπου σου πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες.
.....Στο αρθρο αναφερεται οτι προσφερει σημαντικη οικονομια σε σχεση με την συμβατικη εκδοση, και οτι αυτο οδηγει μακροχρονια σε αποσβεση της διαφορας της τιμης. Δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει αυτο. Με τα εργοστασιακα στοιχεια η καταναλωση του συμβατικου ειναι 5.2 λιτ/100χλμ και του υβριδικου στα 5.0 λιτ/100χλμ. Δηλαδη η διαφορα ειναι σχεδον ασημαντη, μονο 0.2 λτ/100χλμ. Αντιθετα η τιμη του υβριδικου ξεκιναει απο τα 24.000 ευρω, ενω του συμβατικου απο τα 17.000 ευρω. Η διαφορα στην τιμη, ξεκιναει απο τα 7.000 ευρω(!!!!!). Νομιζω οτι ουτε σε 50 χρονια μπορει να γινει αποσβεση για εναν μεσο αριθμο χλμ ανα ετος. Βεβαια ειναι πλεονεκτημα η απαλλαγη απο τα τελη κυκλοφοριας, αλλα και παλι, αν βαλεις τα νουμερα κατω δεν βγαινει με τιποτα. Ειναι ακομη μια κλασσικη περιπτωση, (οπως εχουμε εχουμε δει πολλες τελευταια σχετικα με τα υβριδικα), οπου σου πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες.