• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το i30 Fastback N οδηγικά προσφέρει ακριβώς ότι περιμένει κανείς βλέποντάς το εξωτερικά.

Το Fastback αμάξωμα υπήρχε, οπότε το μόνο που έλλειπε ήταν το «πάντρεμά» της με τα Ν στοιχεία.

Μέχρι τη μεσαία κολώνα η συνταγή είναι ίδια με του πεντάθυρου: Aγριος προφυλακτήρας, φώτα σε σκούρο πλαίσιο και κόκκινο σιρίτι.

Μέχρι τη μεσαία κολώνα η συνταγή είναι ίδια με του πεντάθυρου: Aγριος προφυλακτήρας, φώτα σε σκούρο πλαίσιο και κόκκινο σιρίτι.

Στο Fastback με τον πίσω όγκο και την χαμηλή, κουπέ, γραμμή της οροφής έχει πολύ πιο «ψαγμένες» και αθλητικές αναλογίες.

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Διαβάστηκε από 70415 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2019
 

Καρδιοκατακτητής: Το hot «είναι» του i30 N στο σέξυ τετράθυρο κουπέ αμάξωμα του Fastback; Γιατί όχι. Το τελικό αποτέλεσμα του συνδυασμού είναι τόσο θελκτικό όσο φαίνεται!

What is new
- Hot τετράθυρο κουπέ
- 2,0 λτ. με 275 PS
- Πρακτικά ίδιες επιδόσεις με το i30 N
- Καίει 13,8 λτ./100χλμ.
- Mε τιμή κάτω από 30.000 ευρώ

Η προίκα ήταν έτοιμη. Το μηχανολογικό και τεχνολογικό οπλοστάσιο του i30 N, που ο πρώην μάστερ του ΒΜW M Division και νυν αρχηγός του σποτ τιμ από το Ναμγιάνγκ, Αλμπερτ Μπίερμαν, φρόντισε να εξελίξει ώστε η Hyundai να κάνει το πρώτο βήμα στον κόσμο των «καυτών» χάτσμπακ. Το Fastback -ήτοι το περίπου τετράθυρο κουπέ- αμάξωμα υπήρχε, οπότε το μόνο που έλλειπε ήταν το «πάντρεμα». Όπερ και εγένετο λοιπόν το Hyundai i30 Fastback N.

Μέχρι τη μεσαία κολώνα η συνταγή είναι ίδια με του πεντάθυρου: ¶γριος προφυλακτήρας, φώτα σε σκούρο πλαίσιο, κόκκινο σιρίτι, και φυσικά κάτω από το καπό ο 2λιτρος turbo κινητήρας με 250 ή 275 άλογα στην έκδοση Performance της δοκιμής. Ωστόσο στο Fastback με τον πίσω όγκο και την χαμηλή, κουπέ, γραμμή της οροφής έχει πολύ πιο «ψαγμένες» και αθλητικές αναλογίες. Το μήκος είναι 120 χλστ. μακρύτερο ενώ η οροφή βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από του πεντάθυρου μοντέλου.

Όλα αυτά μαζί με το όμορφο τελείωμα της οροφής πίσω με το ανασήκωμα εν είδη πτέρυγας έρχονται να δώσουν την ευπρόσδεκτη νέα δυναμική. Ξεχωρίζει και αρέσει το σουλούπι του i30 Fastback N. ¶ρεσε και σε εμάς, όπως και η απλή έκδοση άλλωστε. Επίσημος τιμοκατάλογος δεν έχει εκδοθεί ακόμα, αλλά για τη βασική έκδοση με τα 250 άλογα υπολογίστε 28.500 ευρώ, ενώ για την Performance των 275 ίππων είναι βέβαιο το «κάτω από 30.000 ευρώ». Τίμιο; Το μόνο σίγουρο! 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια