Στοχευμένες αλλαγές στην ανάρτηση και στο πλαίσιο έχουν βελτιώσει την απόσβεση, αλλά και τις αντιδράσεις του κάργα ρυθμιζόμενου πλαισίου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στοχευμένες αλλαγές στην ανάρτηση και στο πλαίσιο έχουν βελτιώσει την απόσβεση, αλλά και τις αντιδράσεις του κάργα ρυθμιζόμενου πλαισίου.

Στο δρόμο: Η τέχνη του συναρπάζειΝ

91.014 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2019)

Ο 2λιτρος turbo κινητήρας στην έκδοση Performance αποδίδει 275 ίππους και 353 Nm ροπής (378 Nm σε κατάσταση overboost) και μπορεί να μην είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορίας είναι όμως «γεμάτος» από χαμηλά με ελάχιστο lag και χαρίζει ζεματιστές επιδόσεις, ανάλογες με αυτές της χάτσμπακ έκδοσης: Ίδιο το 0-100 με 6,3 δλ., επουσιώδης υστέρηση σε ρεπρίζ (2-3 δέκατα σε κάθε μέτρηση) λόγω κατάτι αυξημένου βάρους. Σύμμαχος το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο με τον επιλογέα-αστέρι, αλλά και το σύστημα παραμετροποίησης  «N Grin Control System», που κάνει πραγματικές διαφορές στην οδηγική αίσθηση, στην απόκριση, στον ήχο, αλλά και στην κατανάλωση. Η τελευταία με την επιλογή Eco είναι υποφερτή, ενώ στις πιο σπορ ρυθμίσεις και με την ανάλογη χρήση, το φλέρτ με τα 14,0 λτ./100 χλμ είναι μόνιμο… Όπως και το χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού. Εντάξει η προς τα πίσω ορατότητα είναι προβληματική, αλλά το ζουμί είναι στην οδήγηση με το i30 Fastback N όχι απλώς να μην χάνει ούτε «γραμμάριο» από το ταμπεραμέντο που γνωρίσαμε στην πεντάθυρη έκδοση, αλλά να είναι και πιο ενδιαφέρον. Τυχαίο; Όχι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εκτός από την καλύτερη κατανομή μάζας (59,7/40,3 εμπρός/πίσω) λόγω αναλογιών υπάρχουν και τεχνικές αλλαγές, που συνοπτικά αναφέρονται σε περισσότερα πονταρίσματα για το πλαίσιο, λεπτότερη εμπρός αντιστρεπτική, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και μαλακότερη απόσβεση. Έτσι ακόμη και στην σκληροπυρηνική ρύθμιση N, η κύλιση δείχνει πιο εκλεπτυσμένη και όχι τόσο ενοχλητική πάνω από τις κακοτεχνίες, ενώ το δραστήριο πίσω μέρος φανερώνει ένα πιο ομαλό προφίλ στις διαθέσεις του ρυθμίσιμου πλαισίου. Ανά περίσταση το i30 Fastback Ν έχει τον τρόπο να δείχνει τον ρυθμίσιμο και fun to drive χαρακτήρα του περνώντας σωστά τη δύναμη στο δρόμο, με το μπλοκέ διαφορικό να «δουλεύει» και το τιμόνι να προσφέρει αμεσότητα και ακρίβεια, όχι όμως και την ιδανική αίσθηση. Κορυφαία αποδείχθηκαν ξανά τα φρένα, ξεσηκωτικές οι «ξερογκαζιές» του πάντα έγκαιρου συστήματος rev matching και πωρωτικά τα εκρηκτικά σκασίματα της εξάτμισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center