• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβληµα να πάει µακριά από την άσφαλτο. Τα όρια θα βάλουν τα -ουσιαστικά- ασφάλτινα ελαστικά, αλλά και η απουσία ρεζέρβας ή τροχού ανάγκης (δεν είναι στάνταρ). Οι µη Trailhawk εκδόσεις δεν έχουν κοντά και επίσης έχουν σχετικά µικρή γωνία προσέγγισης (16,8 µοίρες), όποτε χρειάζεται προσοχή για να µην ξύνεις την εµπρός ποδιά. Από την άλλη ενθουσιασµό προκαλεί η στιβαρότητα και η ακαµψία του πλαισίου, ενώ το τιµόνι φιλτράρει τις ανωµαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.

Στο δρόµο: Ανετο & με πολύ καλή ποιότητα κύλισης

Διαβάστηκε από 85210 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/4/2018
 

Η ησυχία που υπάρχει στην καμπίνα όταν ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο (τόσο από τα λάστιχα, όσο και από τον αέρα) και ο τρόπος που η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου είναι δύο στοιχεία του Compass που μπορούν να συγκριθούν με αντίστοιχες ή μεγαλύτερες SUV κατασκευές, διπλάσιας μάλιστα τιμής.
 
Πιο αναλυτικά, τώρα, η ανάρτηση έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν είναι πλαδαρή, και έτσι αφενός μπορείς να περάσεις αβίαστα πάνω από τις ανωμαλιές, αφετέρου το κράτημα στις στροφές είναι αρκετά δυναμικό. Κλίσεις σαφώς και υπάρχουν, δεν ενοχλούν όμως, ενώ σε συνδυασμό με την τετρακίνηση μπορείς να κινηθείς και αρκετά σβέλτα, όσο βέβαια το επιτρέπει το τιμόνι καθώς αυτό αν και γρήγορο από άκρη σε άκρη, είναι μέτριο σε πληροφόρηση. Με λίγα λόγια δηλαδή μπορείς να κινηθείς γρήγορα αν το επιλέξεις, όμως οι ήπιοι ρυθμοί ταιριάζουν περισσότερο στο προφίλ του. 

Έπειτα, όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου στον αυτοκινητόδρομο, όπως είπαμε η ησυχία στην καμπίνα είναι αυτό που εκτιμούν οι επιβάτες, ενώ η σταθερότητα στους πλευρικούς ανέμους και η καλή κατευθυντικότητα είναι αυτό που θα εκτιμήσει ο οδηγός. Τέλος, πολύ καλή ήταν η επίδοση των φρένων (37,1 μέτρα), ωστόσο το αµάξωµα έχει την τάση να «βουτάει» στο απότοµο φρενάρισµα χάρη στην ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Φίλτρα λαδιού: Δώσε «πνοή» στον κινητήρα

Γιατί… πατινάρει το αυτοκίνητο σου!

Απεταξάμην τους κακομαθημένους οδηγούς

Η κίνηση στους δρόμους

«Μυστήριο» Honda Civic Type R στο Ring

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 2.0 lt.

Nέα Special έκδοση για το Toyota Hilux

Νέο concept από Citroen

Το Hyundai Sonata N θα είναι κάπως έτσι

Η νέα Mercedes-AMG A 45 «γδύνεται»

Οι νικητές του 2ου γύρου στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων

Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας: Ποιο είναι το καλύτερο;

Διευκρίνιση της FIA για την πιστοποίηση των Ιστορικών οχημάτων

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »