Η εκδίκηση του Wrangler είναι ένα πιάτο που τρώγεται με βράχους, λάσπη και χώμα. Το θηρίο απλά δεν έχει αντίπαλο!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η εκδίκηση του Wrangler είναι ένα πιάτο που τρώγεται με βράχους, λάσπη και χώμα. Το θηρίο απλά δεν έχει αντίπαλο!

Στο δρόμο: Bελτιωμένο στην άσφαλτο, ανοίγει δρόμους εκτός!

60.459 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2019)

Το Jeep Wrangler είναι ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ως επί το πλείστον για εκτός δρόμου διαδρομές και είναι σίγουρο ότι, όσο κι αν η συμπεριφορά του στο δρόμο έχει εκπολιτιστεί και βελτιωθεί με εμφανώς μικρότερες αναπηδήσεις και βελτιωμένη σταθερότητα, στην πράξη χωλαίνει συγκρινόμενο με πιο… «φλώρικα» crossover/SUV. Έτσι, το επιεικώς μέτριο σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, το μεγάλο βάρος, οι τεράστιες διαδρομές της ανάρτησης, το υψηλό κέντρο βάρους και η δεδομένη αναποτελεσματική εικόνα των full mud ελαστικών σε κράτημα και φρενάρισμα στην άσφαλτο απαιτούν συμβιβασμούς κατά την κίνηση στην εθνική ή σε έναν επαρχιακό δρόμο. Πόσο δε εντός των τειχών της πόλης, όπου με 12,28 μ. κύκλο στροφής το Wrangler έχει τη χάρη γορίλλα με γόβες. Αυξημένος είναι και ο θόρυβος, τόσο από το κροτάλισμα του κινητήρα, όσο και από την κύλιση, ειδικά από τη στιγμή που στο μάθημα της ηχομόνωσης το Wrangler έχει κάνει (επίτηδες) κοπάνα.

Στο χώμα, τη λάσπη και τα βράχια, το Wrangler όχι απλά  βρίσκεται στο στοιχείο του, αλλά με τέτοια ελαστικά είναι σε θέση να ανοίξει δρόμο  ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει δείχνοντας σα να μην έχει όρια.

Στο χώμα, τη λάσπη και τα βράχια, το Wrangler όχι απλά βρίσκεται στο στοιχείο του, αλλά με τέτοια ελαστικά είναι σε θέση να ανοίξει δρόμο ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει δείχνοντας σα να μην έχει όρια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εκτός δρόμου βέβαια, η εικόνα αλλάζει και η «στο περίπου» συμπεριφορά στην άσφαλτο μετατρέπεται σε απίθανες ικανότητες. Στο χώμα, τη λάσπη και τα βράχια, το Wrangler όχι απλά  βρίσκεται στο στοιχείο του, αλλά με τέτοια ελαστικά είναι σε θέση να ανοίξει δρόμο  ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει δείχνοντας σα να μην έχει όρια στις δυνατότητές του και σταματώντας μόνο εκεί όπου ο οδηγός θα σκιαχτεί. Κυριολεκτικά δεν βρήκαμε όρια για το που μπορεί να «κωλώσει» το νέο Wrangler, ειδικά στην έκδοση Rubicon με την 4Χ4 Command Trac τετρακίνηση, τα Tru Loc μπλοκέ διαφορικά, την ηλεκτρική απενεργοποίηση της μπροστινής αντιστρεπτικής για ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης, τις απίστευτα κοντές σχέσεις, τις αξεπέραστες γωνίες αναρρίχησης και φυσικά τους ανθεκτικούς άξονες Dana 44. Η εκδίκηση του Wrangler είναι ένα πιάτο που τρώγεται με βράχους, λάσπη και χώμα. Το θηρίο απλά δεν έχει αντίπαλο!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center