Το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Kia να δείχνει πιο «αθλητικό» και δυναμικό από ποτέ.

Όπως και οι προηγούμενες 2 γενιές του, έτσι και το νέο Kia Ceed σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη.

Νέα φώτα και πραγματικοί αεραγωγοί τονίζουν τον δυναμισμό του μπροστινού μέρος.

Όμορφα τα οριζόντια πίσω φώτα κάνουν το Ceed να δείχνει ακόμη πιο φαρδύ.

Δοκιμή: Νέο Kia Ceed

51.903 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2018)

Η ολοκαίνουργια, 3η, γενιά του Kia Ceed εντατικοποίησε τις ευρωπαϊκές της σπουδές και δεν κάνει καθόλου πλάκα όταν κάνει λόγο για βλέψεις στην κορυφή της mainstream μικρομεσαίας κατηγορίας. Ούτε και εμείς, μετά από την εν Ελλάδι δοκιμή της diesel έκδοσης με τα 115 άλογα…

What is new
- Τρίτη γενιά Kia Ceed
- Νέα πλατφόρμα (Κ2)
- 1,6 CRDi με 115 άλογα
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Από 19.990 ευρώ

Όπως και οι προηγούμενες 2 γενιές του, έτσι και το νέο Kia Ceed σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Μάλιστα άλλαξε και όνομα και το CeeΆd έγινε Ceed αποτελώντας τα αρχικά των λέξεων «Community of Europe with European Design». Είναι προφανής η εντατικοποίηση των… ευρωπαϊκών σπουδών του Kia Ceed, το οποίο φαίνεται με το καλημέρα ότι ήρθε για να βάλει δύσκολες ασκήσεις στον ανταγωνισμό, όπως φάνηκε από την εν Ελλάδι δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης με τα 115 άλογα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Χαμήλωσε, φάρδυνε και αρέσει πιο πολύ από ποτέ
Βασισμένο πάνω στην καινούρια Κ2 πλατφόρμα της Kia, το νέο Ceed με μήκος 4.310 χλστ. (ίδιο με πριν) τοποθετείται στο κέντρο της κατηγορίας, Ωστόσο, αύξησε το πλάτος του 20 χλστ και χαμήλωσε το ύψος του κατά 23 χλστ., τη στιγμή που ο μπροστά πρόβολος μίκρυνε κατά 20 χλστ. και ο πίσω μεγάλωσε επίσης 20 χλστ.. Η μίξη των νέων αναλογιών και της σχεδίασης με την πίσω γραμμή των παραθύρων να δείχνει για πρώτη φορά προς τα κάτω και όχι προς τα επάνω κάνουν το Ceed θελτικό στο μάτι.

Είναι λογικό να ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Kia με την χαρακτηριστική tiger nose -μύτη της τίγρης- γρίλια στο προσκήνιο. Συνδυαστικά όμως με τα νέα φώτα, τον ανασχεδιασμένο προφυλαχτήρα (φέρει τους αεραγωγούς σε χαμηλότερο σημείο), τις πιο έντονες ακμές, τη γραμμή της οροφής και το ενδιαφέρον αισθητικά πίσω μέρος, το Ceed δείχνει ιδιαίτερα «αθλητικό» και πιο δυναμικό από ποτέ. Με αεροδυναμικό συντελεστή cd: 0,304 δεν είναι πάντως από τα πιο αεροδυναμικά της κατηγορίας.

Από 19.990 ευρώ και με 7 χρόνια εγγύηση
Όσο υποκειμενική όμως και να είναι μια άποψη για τη σχεδίαση, τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης είναι μια προίκα που συνοδεύει και αυτό το Kia, το οποίο αντικειμενικά είναι ένα σοβαρό ατού. Η έκδοση diesel της δοκιμής είναι διαθέσιμη από την έκδοση Ιnmotion με 19.990 ευρώ (μετά την έκπτωση 1.200 ευρώ) και με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό άνεσης (ουσιαστικά λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου και η οθόνη αφής).

Εμπορικά όμως το ενδιαφέρον στρέφεται στην επόμενη έκδοση Uptown (20.790 ευρώ) με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος και κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έκδοση GT-Line η οποία κοστίζει μόλις 200 ευρώ επιπλέον της χλιδάτης Premium (με 22.190 ευρώ και μεταξύ άλλων στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 διάστασης 225/45, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, πίσω LED φώτα, σαλόνι σε συνδυασμό δέρματος / υφάσματος), έξτρα ηχοσύστημα JBL και έξτρα ασύρματη φόρτιση κινητού, αλλά με άκρως δυναμικό και σπορτίφ παρουσιαστικό μέσα-έξω.

Να σημειωθεί πως σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει υπερπλήρες στάνταρ πακέτο παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας με την τελευταία να προσφέρει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε αστικές συνθήκες (όχι όμως και στάνταρ ανίχνευση πεζού), ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας 3ης γενιάς (δεν περιμένει να φτάσεις στο άκρο της λωρίδας για να σε επαναφέρει στο κέντρο της), προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής, αυτοματισμό μεγάλης σκάλας προβολέων και ένδειξη ορίων ταχύτητας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRANSPORTER
test center