AUTOCHECK
Δοκιμή: Kia Rio με 100 άλογα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Kia Rio με 100 άλογα

58.566 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2022)

Οδεύοντας προς το τέλος της εμπορικής του καριέρας, το turbo Kia Rio των 100 ίππων είναι διαθέσιμο με πλούσιο εξοπλισμό και φυσικά 7ετή εργοστασιακή εγγύηση. Τo δοκιμάζουμε!

Rio με 100 άλογα και πλούσιο εξοπλισμό

Τo «τρέχον» Kia Rio είναι ένα από τα αγαπημένα μας μικρά μιας και συνδυάζει τη μοντέρνα σχεδίαση με ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά, στιβαρότητα και φυσικά την πάντα κορυφαία 7ετή εργοστασιακή εγγύηση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Οδεύοντας προς το τέλος της εμπορικής της καριέρας, η υφιστάμενη γενιά του Rio προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό και εμείς δοκιμάζουμε τη βασική turbo έκδοση με τα 100 άλογα και το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, που είναι διαθέσιμη από το μεσαίο επίπεδο GL Optimun και στάνταρ πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού, ADAS.
 
Ακόμα και τώρα σχεδιαστικά, το design του Rio δείχνει μοντέρνο και νεανικό και σε κερδίζει με τη λεπτή και αιχμηρή γρίλια στην μάσκα (tiger nose) μαζί με τους full LED προβολείς.  Παρά την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με τιμή 19.590 ευρώ (20.690 ευρώ στην έκδοση GT-Line Clima), το Kia Rio έχει ακριβύνει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα άλλωστε.  Για την ιστορία να αναφέρουμε πως το Kia Rio των 120 ίππων το 2019 είχε μία έκδοση κάτω από 15.000 ευρώ…


Η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον σχετικά ακριβή επιλογέα μπορεί να μην ευνοεί τις ρεπρίζ στο Kia Rio των 100 ίππων, ωστόσο καταφέρνει να συγκρατεί τη μέση κατανάλωση γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ..

Η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον σχετικά ακριβή επιλογέα μπορεί να μην ευνοεί τις ρεπρίζ στο Kia Rio των 100 ίππων, ωστόσο καταφέρνει να συγκρατεί τη μέση κατανάλωση γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κινητήρας-Κατανάλωση: Είναι επαρκής και δεν καίει πολύ

Η «βασική» έκδοση του 3κύλινδρου 1,0 T-GDi αποδίδει 100 άλογα με 172 Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ.. Στην πράξη μπορεί να είναι λίγο τραχύς και να «ακούγεται» στις υψηλές στροφές, όπως και στην «καλή» εκδοχή με τα 120 άλογα,  ωστόσο έχει «τσαγανό» με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 10,1 δλ. για το 0-100 (καλύτερο κατά 0,3 δλ. από το εργοστασιακό). Η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον σχετικά ακριβή επιλογέα μπορεί να μην ευνοεί τις ρεπρίζ, ειδικά αυτές με 5η και 6 σχέση,  ωστόσο καταφέρνει να συγκρατεί τη μέση κατανάλωση γύρω στα 7,0 λτ. και μάλιστα χωρίς να υφίσταται κανενός είδους εξηλεκτρισμός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
NEW ARRIVALS
AYTOKINHTO MELLONTOS