Ο diesel κινητήρας των 1.396 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους και 220 Nm ροπής. Ικανοποιητικά νούμερα, αλλά θα τον θέλαμε ελαφρώς πιο ελαστικό στο χαμηλό φάσμα στροφών.

Ο diesel κινητήρας των 1.396 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους και 220 Nm ροπής. Ικανοποιητικά νούμερα, αλλά θα τον θέλαμε ελαφρώς πιο ελαστικό στο χαμηλό φάσμα στροφών.

Κινητήρας-επιδόσεις

35.035 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Στο μηχανοστάσιο του Rio έχει τοποθετηθεί ένας μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας, η συνολική χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται στα 1.396 κ.εκ. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 90 ίππους, ενώ η ροπή ανέρχεται στα 220 Nm. Συγκριτικά με το μικρότερο πετρελαιοκινητήρα των 1.120 κ.εκ., ο συγκεκριμένος αποδίδει 15 ίππους και 50 Nm επιπλέον, νούμερα που αποδίδονται γραμμικά και αρκετά «ήπια» στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Βέβαια, θα θέλαμε τον εν λόγω κινητήρα πιο ελαστικό, μιας και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και την βελόνα στροφομέτρου κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., δείχνει την δυσφορία του «λέγοντας» σου να κατεβάσεις μια σχέση!
Εντούτοις, στη διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα τα πάει εξαιρετικά, μιας και καταφέρνει να την ολοκληρώσει σε 11,4 δλ., 2,8 δλ λιγότερα από το νούμερο που ανακοινώνει το εργοστάσιο! Η εργοστασιακή κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,6 λτ./100 χλμ, ενώ απαλλάσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, μιας και οι εκπομπές ρύπων είναι 94 γρ./χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center