• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Kia Sportage αποκτά έκδοση mild hybrid, που κερδίζει σε επιδόσεις, κατανάλωση ενώ είναι και πιο οικονομική στην αγορά λόγω… hybrid φορολόγησης!

Το Sportage μας κερδίζει τόσο με την εμφάνισή του όσο και με τις ικανότητές του στο δρόμο.

Zoom στις λεπτομέρειες του Kia Sportage.

Zoom στις λεπτομέρειες του Kia Sportage.

Η υβριδική έκδοση δεν ξεχωρίζει σε τίποτα με την συμβατική. Μάλιστα στην περίπτωση της έκδοσης GT-Line οι λεπτομέρειες το κάνουν ακόμα πιο επιθετικό.

Η υβριδική έκδοση δεν ξεχωρίζει σε τίποτα με την συμβατική. Μάλιστα στην περίπτωση της έκδοσης GT-Line οι λεπτομέρειες το κάνουν ακόμα πιο επιθετικό.

Με ζάντες 19 ιντσών προσφέρεται στην έκδοση GT-Line.

Δοκιμή: Kia Sportage Hybrid

Διαβάστηκε από 60491 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2019
 

Hot, όχι mild: To Kia Sportage αποκτά έκδοση mild hybrid, η οποία είναι και η πιο hot στην γκάμα του για εμάς, γιατί κερδίζει σε επιδόσεις, κατανάλωση ενώ είναι και πιο οικονομική στην αγορά λόγω… hybrid τρόπου φορολόγησης. Πάμε να το δούμε αναλυτικά;


Πριν ξεκινήσουμε τη δοκιμή του Kia Sportage που βλέπετε στις φωτογραφίες οφείλουμε να καταθέσουμε την παρακάτω άποψη: 

«Η πίεση για μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων των αυτοκινήτων που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά είναι αφόρητη και σύντομα θα συνοδεύεται από μεγάλα χρηματικά πρόστιμα. Μια λύση είναι η ηλεκτροκίνηση, αλλά ας κατέβουμε από το ροζ συννεφάκι, ακόμη δεν είμαστε έτοιμοι για αυτήν. Βέβαια, και τα plug-in hybrid συστήματα κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά και αυτά είναι ακριβά έχοντας μεγάλο κόστος και πολυπλοκότητα. Aρα, μήπως τελικά η γενίκευση των 48V συστημάτων μπορεί να αποτελέσει μια λύση - γέφυρα;
Ή διαφορετικά, μήπως για να ανέβουμε τη σκάλα δεν χρειάζονται απευθείας άλματα, αλλά μικρά βήματα κάθε φορά; Μήπως η λύση βρίσκεται -προς το παρόν τουλάχιστον- στα mild hybrid και hybrid συστήματα;

Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί και το Kia Sportage της δοκιμής το οποίο «φορά» το 48βολτο υβριδικό σύστημα που είδαμε πρόσφατα στο Hyundai Tucson. Δηλαδή, δίπλα στον πετρελαιοκινητήρα του 1,6 λίτρου και 136 ίππων έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας που παίζει το ρόλο γεννήτριας μίζας και έτσι όταν πατάς φρένο ή αφήνεις το γκάζι, ενέργεια αποθηκεύεται στο 48βολτο σύστημα και την μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44 kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινητήρας δίνει από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ροπής. Περισσότερα όμως τεχνικά στοιχεία και χαρακτηριστικά θα βρείτε εδώ, τώρα ας εξετάσουμε συνολικά το μοντέλο…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα με έως 95 γρ.CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

Το ευέλικτο εσωτερικό της GLA (+vid)

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »