Το υβριδικό σύστημα του NX 300h αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, ο καθένας εκ των οποίων στέλνει ροπή στους άξονες, δημιουργώντας έτσι και την υβριδική τετρακίνηση.

Το υβριδικό σύστημα του NX 300h αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, ο καθένας εκ των οποίων στέλνει ροπή στους άξονες, δημιουργώντας έτσι και την υβριδική τετρακίνηση.

Υβριδικό σύστημα 4κίνησης: 4x4 α λα ηλεκτρικά!

113.139 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2015)

Το υβριδικό σύστημα 4κίνησης του Lexus NX χρησιμοποιεί την πλέον εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού, υβριδικού συστήματος κίνησης Lexus Hybrid Drive. Αποτελείται από έναν 2,5λιτρο, ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου ¶τκινσον 155 ίππων και 210 Nm ροπής, μαζί με 2+1 ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός, κοντά στο κιβώτιο και έχει απόδοση 143 ίππων, στέλνοντας τη δύναμή του στους εμπρός τροχούς. Δίπλα σχεδόν στο βενζινοκινητήρα τοποθετείται και ένας ακόμη, μικρότερος ηλεκτροκινητήρας, που χρησιμοποιείται μόνο ως γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος για να φορτίσει την μπαταρία και να υποβοηθήσει την εκκίνηση, χωρίς να στέλνει δύναμη στους τροχούς. Ο δεύτερος τώρα ηλεκτροκινητήρας που κινεί τους τροχούς είναι τοποθετημένος πίσω, αποδίδει 68 ίππους και στέλνει τη δύναμη αποκλειστικά και μόνο στους πίσω τροχούς. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται η υβριδική τετρακίνηση E-Four AWD του αυτοκινήτου. Η διαχείριση όλων αυτών των κινητήρων γίνεται μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων (CVT), το οποίο μάλιστα για πρώτη φορά δίνει τη δυνατότητα και για kickdown μέσω εμπλοκής του κινητήρα-γεννήτρια στο κιβώτιο, ώστε να υποβοηθεί η επιτάχυνση εν κινήσει. Στην πράξη, η λειτουργία της υβριδικής αυτής τετρακίνησης ορίζει ότι μόλις το σύστημα «αντιληφθεί» απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς, τότε αυτόματα μειώνει την εμπλοκή του εμπρόσθιου ηλεκτροκινητήρα και ξεκινά την εμπλοκή του πίσω, για να αυξήσει την πρόσφυση. Όταν δεν απαιτείται η εμπλοκή του πίσω ηλεκτροκινητήρα, τότε ο κινητήρας αυτός βοηθά στην ανάκτηση ενέργειας που κάνει συνεχώς το σύστημα σε κάθε επιβράδυνση-φρενάρισμα. Το NX τέλος μπορεί να κινηθεί και μόνο με ηλεκτρισμό, για πολύ λίγο διάστημα (έως 2 χλμ.) και σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green