6 φωτογραφίες »

Παράλληλη Δοκιμή: Ηλεκτρικό Lexus UX300e & υβριδικό UX250h

25.164 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2021)

Το νέο Lexus UX, η πολυτελής ιαπωνική πρόταση στην κατηγορία των οικογενειακών SUV έρχεται αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένα σύνολα, είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό στην έκδοση 300e, είτε με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα και με εγγύηση πρόκληση.

Η Lexus μπορεί να μην είναι η μοναδική φίρμα που ειδικεύεται στην κατασκευή premium μοντέλων, ωστόσο έχει καταφέρει να βρει τον τρόπο να ξεχωρίζει εδώ και χρόνια από τους ανταγωνιστές της. Πως; Είναι η μοναδική μάρκα που κατασκευάζει μόνο εξηλεκτρισμένα μοντέλα, μια τεχνολογία που κατέχει εδώ και 23 χρόνια και μέσω της οποίας έχουν εξοικονομηθεί 120 εκ. τόνοι CO2. Είναι δηλαδή μια «πράσινη» εταιρεία πολύ πριν το επιβάλλουν  οι νόμοι της E.E.. Φανταστείτε πως το τελευταίο μη-υβριδικό μοντέλο που πωλήθηκε στην Ελλάδα ήταν το IS250, στο μακρινό 2009! Φυσικά, αρωγός στον εξηλεκτρισμό της Lexus είναι η «μαμά» Toyota που έχει συνδέσει τη λέξη υβριδικό με τα μοντέλα της, καθώς μόνο στη χώρα μας έχει διαθέσει (μαζί με αυτά της Lexus) πάνω από 20.000 υβριδικά οχήματα.

Το UX στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές, με την χαρακτηριστική επιβλητική κυψελωτή γρίλια εμπρός και τα αιχμηρά bi LΕD φώτα δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο τόνο.

Το UX στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές, με την χαρακτηριστική επιβλητική κυψελωτή γρίλια εμπρός και τα αιχμηρά bi LΕD φώτα δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο τόνο.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


UX, η upperclass εναλλακτική πρόταση

Τα πίσω φώτα αποτελούνται από 120 μεμονωμένα LED συνδεδεμένα μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα εκλεπτυσμένο αποτέλεσμα.

Τα πίσω φώτα αποτελούνται από 120 μεμονωμένα LED συνδεδεμένα μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα εκλεπτυσμένο αποτέλεσμα.

Η πρώτη απόπειρα της Lexus να μπει στην κατηγορία των κόμπακτ premium crossover, είναι το UX, το οποίο ξεχωρίζει και με το παραπάνω, μέσα στην κατά κανόνα «flat» εικόνα της κλάσης. Με μήκος στα 4.495 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο της συγκεκριμένης κατηγορίας και, όπως παραδοσιακά πρεσβεύει, το ιαπωνικό premium SUV παρουσιάζει έναν εναλλακτικό τρόπο προσέγγισης στην αγορά αυτή, μέσω της ιδιαίτερης σχεδίασης, της υψηλής ποιότητας κατασκευής, της high tech εικόνας σε όλα τα επίπεδα και κυρίως των αποκλειστικά εξηλεκτρισμένων συνόλων.

Tο UX διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό με ισχύ 204 ίππων στην δικίνητη έκδοση 300e, η οποία προσφέρεται από 42.800 ευρώ με επιδότηση

Tο UX διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό με ισχύ 204 ίππων στην δικίνητη έκδοση 300e, η οποία προσφέρεται από 42.800 ευρώ με επιδότηση

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center