Το MINI Countryman συνεχίζει να είναι πρακτικό και ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση, ειδικά στην 4κίνητη έκδοση Cooper S των 184 ίππων.

Το MINI Countryman συνεχίζει να είναι πρακτικό και ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση, ειδικά στην 4κίνητη έκδοση Cooper S των 184 ίππων.

Στο δρόμο

39.676 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2013)

Απολαυστικό σε άσφαλτο και χώμα
Πρώτα απΆ όλα, τις εντυπώσεις κλέβει το ιδιαίτερα ακριβές, άμεσο και με πολύ καλή πληροφόρηση τιμόνι, χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με το δυνατό κινητήρα και την σφιχτή ρύθμιση της ανεξάρτητης ανάρτησης προσφέρει ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Πατώντας το κουμπί Sport, η απόκριση στο γκάζι τονίζεται και το τιμόνι βαραίνει. Σε κάθε περίπτωση, η κατευθυντικότητα στις ευθείες είναι υποδειγματική, ενώ το… πάρτι ξεκινά στους φιδίσιους δρόμους. Εκεί, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα ακόμα και σε βρεγμένη άσφαλτο, λόγω της εξελιγμένης 4κίνησης, κάνοντάς το απολαυστικό, με την απενεργοποίηση του DSC. 

Κυριολεκτικά, σου φτιάχνει τη διάθεση. Με φουλ γκάζι, αρχικά γλιστρά με τα τέσσερα και κατόπιν υπερστρέφει ελαφρά δίνοντας την ώθηση για ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς και με τον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο. Όσον αφορά στην άνεση, κάθε άλλο παρά κουραστικό είναι και σαφώς πιο άνετο από το 3θυρο MINI, λόγω των διαδρομών της ανάρτησης. Χάρη σε αυτές, αλλά και την απόσταση από το έδαφος και την τετρακίνηση, δε θα πει όχι και σε κάποιες light εκτός ασφάλτου περιπέτειες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda