4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 90 ίππους και δεν χαρίζει καλές επιδόσεις. Από την άλλη η κατανάλωση περιορίζεται σε καλά επίπεδα.
Κινητήρας & οδική συμπεριφορά
23.207 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2020)
Τρίτο τυπικό χαρακτηριστικό μοντέλου Mazda είναι η οδική συμπεριφορά. Συγκεκριμένα, το Mazda 2 πατάει γερά και με ασφάλεια στο δρόμο, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, απομονώνει θόρυβο και λακκούβες, ενώ το μπροστινό μέρος είναι ευθύβολο και επικοινωνεί εξαιρετικά με τον οδηγό. Ταυτόχρονα, το αυτοκίνητο είναι ευέλικτο και εύκολο μέσα στην πόλη (στροφές τιμονιού 2,8 και κύκλος στροφής 9,8 μ.) και άρα έτσι ολοκληρώνεται ο πλούσιος οδηγικός του χαρακτήρας.
Βέβαια, σε όλα τα παραπάνω τυπικά χαρακτηριστικά προσθέστε ένα ακόμη, το οποίο έχει να κάνει με την πίστη της Mazda στην… ατμόσφαιρα. Ενώ δηλαδή άλλες μάρκες έχουν προσφύγει σε μικρού κυβισμού τούρμπο κινητήρες, το 2άρι επιμένει άνευ. Έτσι, κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 1.500άρης κινητήρας 90 ίππων και 148 Nm ροπής που δεν διακρίνεται για τις επιδόσεις, ωστόσο τα καταφέρνει καλά στο κομμάτι της κατανάλωσης μιας και αυτή κυμαίνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ. Το μοντέλο της δοκιμής συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο και σε σχέση με το αυτόματο που είχαμε δοκιμάσει στο τεύχος 25/2019 έχουμε να σχολιάσουμε πως τα καταφέρνει καλύτερα στο 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο οι ρεπρίζ αποκαλύπτουν την ατμοσφαιρική φύση του. Είναι αργό στις ρεπρίζ, όμως από την άλλη δεν καίει αν πιέζεις το γκάζι παραπάνω.
Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι θετικό στο κούμπωμά του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Βέβαια, σε όλα τα παραπάνω τυπικά χαρακτηριστικά προσθέστε ένα ακόμη, το οποίο έχει να κάνει με την πίστη της Mazda στην… ατμόσφαιρα. Ενώ δηλαδή άλλες μάρκες έχουν προσφύγει σε μικρού κυβισμού τούρμπο κινητήρες, το 2άρι επιμένει άνευ. Έτσι, κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 1.500άρης κινητήρας 90 ίππων και 148 Nm ροπής που δεν διακρίνεται για τις επιδόσεις, ωστόσο τα καταφέρνει καλά στο κομμάτι της κατανάλωσης μιας και αυτή κυμαίνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ. Το μοντέλο της δοκιμής συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο και σε σχέση με το αυτόματο που είχαμε δοκιμάσει στο τεύχος 25/2019 έχουμε να σχολιάσουμε πως τα καταφέρνει καλύτερα στο 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο οι ρεπρίζ αποκαλύπτουν την ατμοσφαιρική φύση του. Είναι αργό στις ρεπρίζ, όμως από την άλλη δεν καίει αν πιέζεις το γκάζι παραπάνω.
Τα γράφει το άρθρο στην τελευταία σελίδα, ουσιαστικά μακριά. Σε αυτές τις τιμές με κλειστά μάτια πας καρφί για i-20 ή το αδελφό rio. Μια σύγκριση στο 100-0, με το mazda να αγγίζει τα 40 μέτρα πρέπει να σε αποτρέπει ήδη από την αφετηρία. (πχ στα 17.000 περίπου αποκτάς το ακριβότερο rio, που έχει από δερμάτινο σαλόνι και κάμερα οπισθοπορείας και cruise control, μέχρι τον 100άρη τούρμπο με τους 120 ίππους και τα 17 κιλά ροπής... +την εγγύηση!).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ VG.ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕ Κ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ SERVICE ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ MAZDA.ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΨΑΧΝΕΙ Η MAZDA;
....προς τους κυρίους της Μάζντα Ελλάς, μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξτε. Και επειδή μοτέρ είναι κάπως δύσκολο να αλλάξτε, ροπή κ ιπποδύναμη αυτού, αλλάξτε εμπορική πολιτική. Βάλτε προσφορά, βάλτε έκπτωση, γιατί αλλιώς μόνο ο ειδικός τύπος θα τα οδηγεί.... Καλές πωλήσεις πάντως!
Ωραία επιστροφή κάνει η Mazda στην Ελλάδα, με ένα μοντέλο που θά'πρεπε να'χει 12000 € όπως καλή ώρα το ατμόσφαιρα 1500 κυβικά yaris, το δίνουν 17, μάλλον ζήλεψαν τον γνωστό...(χοντα) για τις τιμές στην Ελλάδα