Μπορεί να απουσιάζει το μαλακό υλικό από το ταμπλό, όμως η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι κορυφαία με αποτέλεσμα το Mazda 2 να φλερτάρει με πιο πολυτελή μοντέλα.
Εσωτερικό: Ποιοτικό & high-tech
23.224 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2020)
Όμως δεν είναι μόνο η σχεδίασή του η οποία μένει πιστή στις αρχές της Mazda. Δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό. Παρόλο δηλαδή που δεν θα βρεις μαλακό υλικό στο ταμπλό όπως π.χ. στο VW Polo ή το Peugeot 208, τα υλικά στο 2άρι είναι καλά, η συναρμογή άριστη, και η απτή ποιότητα που λαμβάνεις ψηλαφώντας τα χειριστήρια ή κρατώντας το τιμόνι εξαιρετική. Επιπλέον, υπάρχει και μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό η οποία διαθέτει ροδέλα για το χειρισμό της και έτσι δένει το γλυκό, αφού με αυτόν τον τρόπο το μοντέλο κλείνει το μάτι στους high-tech τύπους.
Οι διακόπτες για τον κλιματισμό αναβαθμίζουν την απτή ποιότητα στο εσωτερικό. Η θύρα για CD είναι κάτι που δεν συναντάς συχνά πια.
Αναφορικά με τους χώρους που προσφέρει το μοντέλο για επιβάτες και αποσκευές τα νούμερα αγγίζουν τους μέσους όρους της κατηγορίας, τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές (280 λίτρα).
Τα γράφει το άρθρο στην τελευταία σελίδα, ουσιαστικά μακριά. Σε αυτές τις τιμές με κλειστά μάτια πας καρφί για i-20 ή το αδελφό rio. Μια σύγκριση στο 100-0, με το mazda να αγγίζει τα 40 μέτρα πρέπει να σε αποτρέπει ήδη από την αφετηρία. (πχ στα 17.000 περίπου αποκτάς το ακριβότερο rio, που έχει από δερμάτινο σαλόνι και κάμερα οπισθοπορείας και cruise control, μέχρι τον 100άρη τούρμπο με τους 120 ίππους και τα 17 κιλά ροπής... +την εγγύηση!).
....προς τους κυρίους της Μάζντα Ελλάς, μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξτε.
Και επειδή μοτέρ είναι κάπως δύσκολο να αλλάξτε, ροπή κ ιπποδύναμη αυτού, αλλάξτε εμπορική πολιτική. Βάλτε προσφορά, βάλτε έκπτωση, γιατί αλλιώς μόνο ο ειδικός τύπος θα τα οδηγεί....
Καλές πωλήσεις πάντως!
Ωραία επιστροφή κάνει η Mazda στην Ελλάδα, με ένα μοντέλο που θά'πρεπε να'χει 12000 € όπως καλή ώρα το ατμόσφαιρα 1500 κυβικά yaris, το δίνουν 17, μάλλον ζήλεψαν τον γνωστό...(χοντα) για τις τιμές στην Ελλάδα
Τα γράφει το άρθρο στην τελευταία σελίδα, ουσιαστικά μακριά. Σε αυτές τις τιμές με κλειστά μάτια πας καρφί για i-20 ή το αδελφό rio. Μια σύγκριση στο 100-0, με το mazda να αγγίζει τα 40 μέτρα πρέπει να σε αποτρέπει ήδη από την αφετηρία. (πχ στα 17.000 περίπου αποκτάς το ακριβότερο rio, που έχει από δερμάτινο σαλόνι και κάμερα οπισθοπορείας και cruise control, μέχρι τον 100άρη τούρμπο με τους 120 ίππους και τα 17 κιλά ροπής... +την εγγύηση!).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ VG.ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕ Κ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ SERVICE ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ MAZDA.ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΨΑΧΝΕΙ Η MAZDA;
....προς τους κυρίους της Μάζντα Ελλάς, μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξτε. Και επειδή μοτέρ είναι κάπως δύσκολο να αλλάξτε, ροπή κ ιπποδύναμη αυτού, αλλάξτε εμπορική πολιτική. Βάλτε προσφορά, βάλτε έκπτωση, γιατί αλλιώς μόνο ο ειδικός τύπος θα τα οδηγεί.... Καλές πωλήσεις πάντως!
Ωραία επιστροφή κάνει η Mazda στην Ελλάδα, με ένα μοντέλο που θά'πρεπε να'χει 12000 € όπως καλή ώρα το ατμόσφαιρα 1500 κυβικά yaris, το δίνουν 17, μάλλον ζήλεψαν τον γνωστό...(χοντα) για τις τιμές στην Ελλάδα