Ποιοτικό και όμορφο το εσωτερικό της νέας E 200, μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες.
Εσωτερικό: Πλούσιο σε ποιότητα και χώρους
(20/1/2017)
Στο εσωτερικό της E200 κυριαρχεί η πολυτέλεια και η ποιότητα. Το πάνω μέρος του ταμπλό αποτελείται από μαλακό πλαστικό, με όλα τα υλικά να έχουν προσεγμένο φινίρισμα. Επίσης, οι επενδύσεις ξύλου και αλουμινίου προσφέρουν μια αρκετά ελκυστική εικόνα στο εσωτερικό.
Σε επίπεδο σχεδίασης, εντυπωσιακό είναι το πάνελ πάνω στο ταμπλό, που αριστερά φιλοξενεί τα όργανα (έξτρα μπορεί να είναι ψηφιακά), ενώ δεξιά υπάρχει μεγάλη έγχρωμη οθόνη, όπου απεικονίζονται όλες οι λειτουργίες και υπηρεσίες του συστήματος infotainment. Σε επίπεδο χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πιο άνετο χώρο από ποτέ για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα διατηρείται ο πολύ καλός χώρος και για τους ώμους τους, αλλά και για τα κεφάλια τους. Συνολικά, τα επίπεδα είναι και πάλι πολύ υψηλά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει μεγάλη χωρητικότητα (540 λτ.) και μεγάλο άνοιγμα.
Οι χώροι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σε αριθμούς.
Κάποτε το χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?
Όλα καλά με το άρθρο . Έχω κάποιες διαφωνίες αλλά θα σταθώ σε μία που πραγματικά βγάζει μάτι.
Ικανοποιητικές επιδόσεις? Αμάξι με 300 ροπή ικανοποιητικές επιδόσεις ? με 9 ταχύτητες που δε πέφτουν καθόλου οι στροφές στα σανιδώματα ? τελική 240 και ικανοποιητικές επιδόσεις? Δηλαδή όλα αυτά που κυκλοφορούν στο δρόμο τα 1200άρια τα 1400άρια με 120-140 ροπή τι γίνεται ? Οι ιδιοκτήτες τους δηλαδή θηλιά και αυτοκτονία. Αυτά δηλαδή έχουν επιδώσεις το αίσχος του αίσχους.
Αλλά δεν είδα ποτε κάτι τέτοιο να αναγράφεται από το περιοδικό σας. να πείτε δοκιμάζουμε το Χ αμάξι , έχει 90 ατμοσφαιρικά άλογα και είναι ΤΑΦΟΣ , με 0-100 13 δευτερόλεπτα . μη το αγοράσετε , δε παίρνει τα πόδια του.
Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει παιδιά .
Διαφωνώ ότι είναι μεγάλο αυτοκίνητο. Είναι αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας (mid sized car) είναι. Φτάσαμε στο σημείο στη χώρα μας πολλά πράγματα να έχουν χάσει την σημασία τους ως αποτέλεσμα της υπερφορολόγισης.
Δηλαδή, αν αυτό ανήκει στη μεγάλη κατηγορία, η S-class σε αποια ανήκει? Γιατί υπάρχει και η Maybach σε ακόμη μεγαλύτερη.
χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?
Κάποτε το χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?
Εντάξει ρε παιδιά με τα σχόλια για το 8.5 της κατανάλωσης, λες και ο υποψήφιος αγοραστής που θα σκάσει τα 60κ νοιάζεται για το αν καίει 8.5 η 9.5 η 15
Όλα καλά με το άρθρο . Έχω κάποιες διαφωνίες αλλά θα σταθώ σε μία που πραγματικά βγάζει μάτι. Ικανοποιητικές επιδόσεις? Αμάξι με 300 ροπή ικανοποιητικές επιδόσεις ? με 9 ταχύτητες που δε πέφτουν καθόλου οι στροφές στα σανιδώματα ? τελική 240 και ικανοποιητικές επιδόσεις? Δηλαδή όλα αυτά που κυκλοφορούν στο δρόμο τα 1200άρια τα 1400άρια με 120-140 ροπή τι γίνεται ? Οι ιδιοκτήτες τους δηλαδή θηλιά και αυτοκτονία. Αυτά δηλαδή έχουν επιδώσεις το αίσχος του αίσχους. Αλλά δεν είδα ποτε κάτι τέτοιο να αναγράφεται από το περιοδικό σας. να πείτε δοκιμάζουμε το Χ αμάξι , έχει 90 ατμοσφαιρικά άλογα και είναι ΤΑΦΟΣ , με 0-100 13 δευτερόλεπτα . μη το αγοράσετε , δε παίρνει τα πόδια του. Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει παιδιά .
Που είναι όλα τα σχόλια για την κατανάλωση? Γιατί τα καθαρίσατε και ξαναβάλατε το θέμα από την αρχή? Μήπως επειδή είναι γερμανικό?
Ta aytokinita tis Mercedes panta itan oikonomika sti katanalosi kaysimou,panta giati sas kanei entyposi.Rotiste opion thelete.Meta opos eipe kapios filos opios tha plirosi tosa leyta tha logariazi poso tha kapsei?
Διαφωνώ ότι είναι μεγάλο αυτοκίνητο. Είναι αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας (mid sized car) είναι. Φτάσαμε στο σημείο στη χώρα μας πολλά πράγματα να έχουν χάσει την σημασία τους ως αποτέλεσμα της υπερφορολόγισης. Δηλαδή, αν αυτό ανήκει στη μεγάλη κατηγορία, η S-class σε αποια ανήκει? Γιατί υπάρχει και η Maybach σε ακόμη μεγαλύτερη.
χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?
Οδηγηστε το πατηστε το καντε ελιγμους καντε χιλιομετρα κ ξαναγραψτε σκεπτομενοι οτι ειναι diesel..κανενα αλλο δεν παει διπλα του..το 9ταχυτο σε κανει να νιωθεις πως ολα τα αλλα ανεβαζουν ηλιθιες στροφες αχρειαστες προκαλωντας θορυβο φθορα κ καταναλωση! Ειναι TOP! Καιει 10-11 λεπτα με φουλ κλιματισμο ανηφορες κεντρο πολης κ ακριβο πετρελαιο..οσο για την ηχομονωση...; εδω συνανταμε τον ορισμο!! Καποιοι επιβατες ρωτησαν αν ειναι ηλεκτρικο!!οσο ασχετοι κ αν ειναι κατι θα ακουγαν...!!
Το "χωρις σχεδιαστικη ταυτοτητα" σαν μειονεκτημα υφισταται μονο απλα επειδη πολλοι προσπαθουν,ανεπιτυχως φυσικα,να της μοιασουν!
Το πίσω μετατρόχιο, μήπως αυξήθηκε κατά 5 χλστ και όχι 70 χλστ.? Από 1614 χλστ (w212 facelift) σε 1619 χλστ (w213)?
Σε σχεση με ποιο μοντελο βρε παιδια, ειναι φαρδύτερα τα μετατρόχια του (+20 χλστ. μπροστά και +70 χλστ. πίσω?)
Απάντηση: Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.