Δοκιμή: Νέα Mercedes GLE 350 de
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέα Mercedes GLE 350 de

29.061 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2020)

Πόλη, εξοχή, SUV: Τέλεια άνεση και πολλά συστήματα υποβοήθησης. Στην GLE υπάρχουν και τα δύο. Δοκιμάζουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας πολλή δύναμη και θηριώδη ροπή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πιο πολύπλοκο δε γίνεται: Το diesel, προδιαγραφών Euro 6, μαζί με ένα πλούσιο... σερβίτσιο σε καθαρισμό καυσαερίων συναντά το plug-in-hybrid μοτίβο, που συνδυάζεται με μία μεγάλη μπαταρία για επιπλέον αυτονομία. Όλα αυτά «ανακατεύονται» από ένα αυτόματο κιβώτιο, 9 σχέσεων - μήπως ζαλιστήκατε κι εσείς;

Πιο γρήγορη στο 0-100 χλμ/ώρα από το Golf GTI!
Το καλό σε όλα αυτά: Κανείς δεν καταλαβαίνει στην πράξη το πολύπλοκο μέρος του σχεδίου! Το αυτοκίνητο λειτουργεί απόλυτα ήσυχα, με μεγαλοπρεπή κομψότητα. Βέβαια, με το πάτημα του δεξιού πεντάλ αυτός ο υψηλής τεχνολογίας... βράχος γίνεται απλώς -εμφανώς- πιο γρήγορος. Καμία έκπληξη, καθώς τα μέρη του ηλεκτροκινητήρα και του δίλιτρου turbo diesel κινητήρα βομβαρδίζουν με τη θηριώδη ροπή τους τα ημιαξόνια! 700 Nm είναι διαθέσιμα... Μόνο ως απλό παράδειγμα: Η... παχουλούλα GLE, που ζυγίζει σχεδόν 2,6 τόνους, χρειάζεται κάτω από 7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα! Ένα Golf GTI είναι πιο αργό! Ταυτόχρονα, το μικρομεσαίο σπορ VW είναι και πιο απαιτητικό σε καύσιμα. Πολύ απλά, επειδή το πολύπλοκο δίδυμο από τον diesel κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα απονέμει στην GLE αξιοσημείωτη αποδοτικότητα. Έτσι, σύμφωνα και με τις μετρήσεις μας, το SUV είναι σε θέση να κινηθεί για σχεδόν 80 χλμ. αποκλειστικά με τη δύναμη της μπαταρίας. Και με τη χρήση του diesel κινητήρα, η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ.. Έτσι, τα 306 PS και το SUV της μεγάλης κατηγορίας μπορούν με τον καλύτερο τρόπο να χωρέσουν στο... πορτοφόλι μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto