Από αυτόν τον κινητήρα, κρατήστε τα 500 Nm και τα 6,1 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης και συνδυάστε τα 8 δλ. για το 0-100 με τους 2 τόνους της GLK.

Από αυτόν τον κινητήρα, κρατήστε τα 500 Nm και τα 6,1 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης και συνδυάστε τα 8 δλ. για το 0-100 με τους 2 τόνους της GLK.

Κινητήρας-επιδόσεις

34.609 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2013)

Για ένα μεγάλο μέρος του ολοκληρωμένου χαρακτήρα της GLK, υπεύθυνος είναι και ο κινητήρας. Πρόκειται για τον 2,2 diesel με 204 ίππους και την ασύλληπτη ροπή των 500 Nm. Με την προσθήκη του υγρού AdBlue που καθαρίζει ακόμα περισσότερο τα καυσαέρια, ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro6, αλλά και συμβατός με την πραγματικότητα.

Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση των 6,1 λτ./100 χλμ. είναι απόλυτα εφικτή στο ταξίδι, ενώ η ροπή είναι εκεί όταν θες να πατήσεις γκάζι και να προσπεράσεις. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο έχει σχετικά κοντή κλιμάκωση, αλλά λειτουργεί πολιτισμένα και με ακρίβεια. Συνολικά, το μοτέρ είναι πολιτισμένο και ικανό να μεταφράσει σε αποτέλεσμα τις δυνατότητες του μοντέλου εντός και εκτός δρόμου. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto