Ο κινητήρας 1,6 TDI κινεί ικανοποιητικά και με αυξημένη οικονομία τη νέα Skoda Octavia.

Ο κινητήρας 1,6 TDI κινεί ικανοποιητικά και με αυξημένη οικονομία τη νέα Skoda Octavia.

Κινητήρας-επιδόσεις

51.012 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2013)

Κινητήρας-Κιβώτιο: Έμφαση στην οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές CO2
Ο diesel κινητήρας της Skoda Octavia της δοκιμής μας είναι η νεότερη εκδοχή του 16βάλβιδου 1,6 TDI με 105 ίππους του Ομίλου VW. Πρόκειται για τη δεύτερη πετρελαιοκίνητη επιλογή στη γκάμα μετά τη de-tuned έκδοση με 90 ίππους, η οποία πλαισιώνεται από το πακέτο οικολογικών τεχνολογιών «Green Tec» (Start-Stop κινητήρα και Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση).

Επιπλέον αυτού, ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων αραιής κλιμάκωσης, το οποίο φροντίζει ώστε να διατηρούνται χαμηλά οι στροφές του κινητήρα και να μην επηρεάζεται η κατανάλωση. Από την άλλη βέβαια, η αραιή αυτή κλιμάκωση του κιβωτίου έχει επίπτωση στο τράβηγμα του κινητήρα στο χαμηλό φάσμα των στροφών του, εκεί όπου η Octavia 1,6 TDI εμφανίζει μια αισθητή υστέρηση κατά το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.

Στο μεσαίο και υψηλό φάσμα περιστροφής βέβαια τα δεδομένα αλλάζουν και η απόκριση είναι σαφώς καλύτερη, κάτι που εμφανίζεται και στο κομμάτι των ρεπρίζ. Για την οικονομία βέβαια του αυτοκινήτου ούτε λόγος να γίνεται, αφού με βάση τα εργοστασιακά νούμερα, η Octavia 1,6 TDI 105 PS απαιτεί μόνο 3,8 λτ. diesel ανά 100 χλμ.

Αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων του είναι μόνο 99 γρ./χλμ., κάτι φυσικά που σημαίνει ότι, η νέα Octavia είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL