Δοκιμάζουμε το νέο Audi A5 Coupe με τον δίλιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και το αυτόματο S Tronic κιβώτιο.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A5 Coupe με τον δίλιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και το αυτόματο S Tronic κιβώτιο.

Δοκιμή: Νέο Αudi A5

37.314 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2017)

Το νέο Audi Α5 δεν είναι απλά η κουπέ έκδοση του Α4, αλλά ένα μεσαίο premium coupe αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα, σαγηνευτική σχεδίαση και απαράμιλλο κύρος. Το δοκιμάζουμε με τον 2λιτρο TDI κινητήρα των 190 ίππων, αφού πρώτα εντοπίσουμε τα 5 σημαντικότερα high-lights του.

What is new

Είναι μαγικός ο τρόπος που το νέο Audi A5 καταφέρνει να σε ταξιδέψει ατσαλάκωτο σε κάθε προορισμό, ενώ ταυτόχρονα δε θα δυσανασχετήσει αν προσπαθήσεις να κινηθείς σε γοργούς ρυθμούς, παρά τον όγκο του.

Είναι μαγικός ο τρόπος που το νέο Audi A5 καταφέρνει να σε ταξιδέψει ατσαλάκωτο σε κάθε προορισμό, ενώ ταυτόχρονα δε θα δυσανασχετήσει αν προσπαθήσεις να κινηθείς σε γοργούς ρυθμούς, παρά τον όγκο του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- 2λιτρο diesel με 190 ίππους
- Καίει 6,7 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 55.800 ευρώ το χειροκίνητο

Ισχυροί κινητήρες βενζίνης και diesel
Το νέο Αudi A5 διατίθεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες βενζίνης και 1 diesel. Οι TFSI κινητήρες ξεκινούν από τα 1,4 λτ. με 150 ίππους, ενώ ο 2,0 TFSI έρχεται σε δύο αποδόσεις (190 και 252 ίππους). Στους diesel μοναδική επιλογή αποτελεί ο 2λιτρος TDI των 190 ίππων. Οι δίλιτροι σε κάθε περίπτωση συνδυάζονται προαιρετικά με το σύστημα τετρακίνησης quattro της Audi, ενώ όλοι τους μπορούν να συνδυαστούν με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic της εταιρείας.

Αudi Virtual Cockpit και Αudi Matrix LED 
Πλούσια είναι η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού στο νέο Audi A5. Από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι η εντυπωσιακή ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και τα LED Matrix φωτιστικά σώματα εμπρός.  

GT και Sport
Το νέο Audi A5 απέκτησε τον δυναμικό χαρακτήρα που έλειπε από την προηγούμενη γενιά του, χωρίς να αλλοιώνει τον GT χαρακτήρα που απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία. Αποτέλεσμα αυτών είναι να συγκεντρώνει τα βασικά χαρίσματα των δύο μεγαλύτερων κατασκευαστών του, σε ένα πακέτο.   

To πιο όμορφο Audi
Επιβλητικό τόσο μέσω των διαστάσεών του όσο και των στοιχείων της σχεδίασής του είναι το νέο Audi A5, εκφράζοντας έντονο δυναμισμό και απαράμιλλα εκλεπτυσμένη εικόνα. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο όμορφο (συμβατικό) μοντέλο στην γκάμα της Audi. 

Ωδή στην ποιότητα
Προσεγμένο μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια είναι κατασκευαστικά το νέο Audi A5, συνεχίζοντας την ιδιαίτερα αναβαθμισμένη εικόνα της εταιρείας στον τομέα της ποιότητας. 
 
Μετά από 8 χρόνια παρουσίας, το Audi A5 περνάει στην δεύτερη γενιά του και γοητεύει τόσο σε αισθητικό όσο και οδηγικό επίπεδο. Αν και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό πάνω στο Audi A4, το A5 παρουσιάζει εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα ακολουθώντας στο έπακρο τις απαιτήσεις που έχει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων. Παράλληλα, μεγάλωσε σε όγκο και δέχθηκε όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας της εταιρείας αποκτώντας έτσι προστιθέμενη αξία στο ούτως ή άλλως αυξημένο του κύρος. Η τιμή των 55.800 ευρώ για την βασική έκδοση diesel  που είναι η καλύτερη επιλογή για όποιον κάνει πολλά χιλιόμετρα (με 190 ίππους), είναι υψηλή αλλά μέσα στα πλαίσια του «ελίτ» ανταγωνισμού, με τη βασική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1,4 λτ. (150 ίππων) να ανέρχεται στα 46.400 ευρώ. 
 
Εμφάνιση:  Σύμβολο δύναμης και πολυτέλειας
Το Audi A5 συνεχίζει και στη νέα του γενιά να κερδίζει τις εντυπώσεις με την κουπέ σχεδίαση του αμαξώματός του, το οποίο συνολικά συνδυάζει περίτεχνα την δυναμική με τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα. Το μεγάλο καπό με τα έντονα νεύρα που το διατρέχουν, τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα και η μεγάλη μάσκα της Audi παράλληλα με τον σπορ προφυλακτήρα στην έκδοση S-Line της δοκιμής, αρκούν για να το διαφοροποιήσουν αισθητά από το Audi A4, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό μπροστινό μέρος. Ο κουπέ χαρακτήρας του εκδηλώνεται φυσικά από τα πλαϊνά του, με τις μεγάλες πόρτες και τα μικρά παράθυρα, αλλά και τους ανασηκωμένους θόλους των τροχών. Η κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος έρχεται να συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την αρμονία στη σχεδίασή του και το αεροδυναμικό του σχήμα (Cd: 0,25), με τα όμορφα και εκεί φωτιστικά σώματα, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τον σπορ προφυλακτήρα της έκδοσης να υπογραμμίζουν την επιβλητικότητά του και την καλαισθησία του από άκρη σε άκρη.  

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center